PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Антонов пояснив, чому ремонтуватиме російські Ан-124 Руслан

Літак Ан-124-100 Руслан компанії Волга-Дніпро не входить до санкційного списку. Крім того, невиконання Антоновим зобов’язань щодо підтримки цивільних літаків Ан призведе до застосування міжнародних санкцій.

Невиконання Антоновим і Україною зобов’язань щодо підтримки цивільних літаків Ан призведе до застосування відповідних міжнародних санкцій. Зокрема, до заборони міжнародних польотів літаків марки Ан, а також до передачі функцій розробника іншим органам.

– З метою дотримання своїх зобов’язань із міжвідомчого узгодження з повноважними міністерствами та відомствами України, згідно з листом-роз’ясненням Держекспортконтролю України, на договірній основі фахівці Антонова виконають роботи з оцінки технічного стану літака Ан-124-100 Руслан компанії Волга-Дніпро. Зазначений літак має свідоцтво про реєстрацію цивільного повітряного судна та може використовуватися тільки в цілях забезпечення потреб громадян і економіки. Таким чином, Антонов як розробник авіаційної техніки діє відповідно до чинного законодавства України та міжнародними авіаційними правилами, – повідомили у прес-службі компанії.

Читайте: Під Києвом нацгвардійці вистрибнули з Ан-26 на висоті 1500 м

До слова, співпраця між Антоновим і Авіакомпанією Волга-Дніпро в напрямку надання послуг із повітряних перевезень великогабаритних і нестандартних вантажів повністю припинена з 2016 року.

Раніше у ЗМІ з’явилася інформація про закриті переговори про продовження льотної придатності літаків Ан-124-100 Руслан між держпідприємством Антонов і російською авіакомпанією Волга-Дніпро.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх