Український бізнес вийшов на зовнішні ринки

Новий Митний кодекс, що діє майже 2 місяці приніс вже перші  позитивні результати – вітчизняний бізнес почав  активніше працювати на зовнішніх ринках.

Новий Митний кодекс, що діє майже 2 місяці приніс вже перші  позитивні результати – вітчизняний бізнес почав  активніше працювати на зовнішніх ринках.

З 1 червня на облік стало понад півтисячі нових суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, повідомив директор департаменту митного контролю та оформлення Сергій Сьомка.

Позитивні зміни відзначають й  експерти. Новий кодекс дозволяє здійснювати оформлення не за місцем реєстрації, а там,  де це зручно підприємцям. Також зменшилася кількість фізичних оглядів під час оформлення на митницях.

Тепер митники перевіряють менше 10% товарів. Оглядають лише найбільш ризиковані вантажі. Набагато менше часу тепер займає і заповнення декларацій.

//ICTV

Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх