PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Молоде покоління – жах для роботодавців

І катастрофа для економіки

Молоде покоління – жах для роботодавців і катастрофа для економіки, про це пише австралійське видання «Дейлі Лайф».

Бізнесмени і топ-менеджери у паніці, адже працівники покоління «Y» – ледачі, однак часто переоцінюють власну значимість для компанії.

Вони ніколи не роблять того, що від них вимагають і готові звільнитись у будь-який момент.

Автор пише – молоді люди дійсно постійно шукають краще місце для роботи, але це не каприз, а необхідність, зумовлена тенденцією останніх десятиліть. Адже основні вакансії для молоді – це півторарічні стажування, нерегулярна та сезонна робота або короткотривалі контракти.

ICTV

Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх