PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Росії зачинила двері перед вагонами Крюківського заводу

Російська федеральна бюджетна установа “Регістр сертифікації на федеральному залізничному транспорті” призупинила Крюківському вагонобудівному заводу дію сертифіката на вантажні вагони.

Російська федеральна бюджетна установа “Регістр сертифікації на федеральному залізничному транспорті” призупинила Крюківському вагонобудівному заводу дію сертифіката на вантажні вагони.

Про це сказано на Регістрі сертифікації на федеральному залізничному транспорті, повідомляє “УНІАН”.

За їх даними, з 25 вересня призупинено дію сертифіката для вагонів цементовозів, вантажних піввагонів, вагонів для зерна, вагонів для сипучих вантажів, критих вантажних вагонів, вагонів-платформ, вагонів для глинозему й алюмінію, вагонів для сипучих вантажів та інших вантажних вагонів.

Як зазначається, дія сертифікатів повинна закінчитися в кінці 2014 – на початку 2016 року. На підприємстві не коментують призупинення даних сертифікатів.

Як стало відомо, поки не відновиться дія сертифіката, КВБЗ не буде відвантажувати продукцію в Росію.

Причина зупинки дії сертифіката пов’язана з аварією вантажного поїзда 16 серпня в Приволжжі, що сталася через злам бокової рами, виготовленої в 2010 році в період відсутності російського сертифіката відповідності.

Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх