PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Крюківський завод переходить на дводенний режим через заборону вагонів у Росії

ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” (КВБЗ, Полтавська обл.) з початку поточного тижня переведено на дводенний режим роботи замість п’яти.

ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” (КВБЗ, Полтавська обл.) з початку поточного тижня переведено на дводенний режим роботи замість п’яти.

Про це повідомив журналістам представник підприємства у п’ятницю, повідомляє “Інтерфакс-Україна”.

За його словами, з вересня підприємство працювало в триденному режимі, проте з жовтня змушене скоротити робочий тиждень іще на один день.

Водночас він зазначив, що це стосується не всього заводу, а деяких його цехів.

Серед причин, через які довелося піти на такий крок, на заводі називають призупинення дії Регістром сертифікації на федеральному залізничному транспорті (РФ) 13 сертифікатів на різні види вагонів, які виробляє Крюківський вагонзавод.

Нагадаємо, наприкінці серпня Ространснагляд заборонив експлуатацію 292 піввагонів виробництва КВБЗ, укомплектованих бічними рамами ТОВ “Ружоуська компанія Тіанруй” (Китай) 2010 року випуску, у зв’язку з аварією вантажного потяга 16 серпня в Приволжі.

Пізніше російські контрольні органи призупинили дію сертифіката на всі вантажні вагони Крюківському вагонобудівному заводу (КВБЗ). Поки не відновиться дія сертифіката, КВБЗ не буде відвантажувати продукцію в Росію.

Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх