PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Етикетки російських товарів масово маскаються під українські

На полицях українських магазинів присутня продукція, на упаковці якої вказано, що вона зроблена в Російській Федерації, але має український штрих-код

На полицях українських магазинів присутня продукція, на упаковці якої вказано, що вона зроблена в Російській Федерації, але має український штрих-код.

Деякі російські компанії стали звертатися із заявками про присвоєння своїм товарам штрих-коду України, у зв’язку з тим, що українські покупці все частіше стали відмовлятися від покупки товару російського виробництва, повідомляє “Кореспондент”.

«У зв’язку з тим, що бойкот товарів з Росії набуває все більш широкого розмаху деякі, компанії стали звертатися із заявками про присвоєння цих товарів штрих-коду України», – йдеться в повідомленні прес-служби Української Асоціації постачальників торговельних мереж.

До початку масового бойкоту російських товарів, існувала практика отримання свідоцтв про присвоєння штрих-коду України, тільки для китайських товарів, оскільки, нанесений в Китаї штрих-код часто не відповідав міжнародним вимогою.

В Асоціації постачальників торговельних мереж також підкреслили, що штрих-код 460 не є єдиним підтвердженням того, що товар вироблений в Росії. Додатковим ознакою визначення товару з Росії може служити торгова марка. 

Штриховим кодуванням займається міжнародна неприбуткова організація GS1 зі штаб-квартирою в Брюсселі.

В Україні організація представлена Асоціацією ДжиЭс 1 Україна, а в Росії Асоціацією ЮНИСКАН, ГС1 РОС. Дані організації при подачі відповідної заявки видають свідоцтво про присвоєння штрих-коду. Однак товару, виробленого в Росії, може бути присвоєно штриховий код іншої країни, в тому числі України – 482.

На полицях українських магазинів присутня продукція, на упаковці якої вказано, що вона зроблена в Російській Федерації, але має український штрих-код.

У той же час зміна штрих-коду тягне за собою зміну упаковки продукції. На практиці це може зайняти кілька місяців і призведе до певного подорожчання продукції. Тому ці зміни, ймовірно, не будуть носити масовий характер.

фото: zik.ua

Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх