PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

АМКУ радить переглянути ціни в маршрутках

Антимонопольний комітет України рекомендує Міністерству інфраструктури України перевірити доцільність тарифів на послуги  з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування. 

Антимонопольний комітет України рекомендує Міністерству інфраструктури України перевірити доцільність тарифів на послуги  з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

“Антимонопольний комітет України надав Міністерству інфраструктури України обов’язкові для розгляду рекомендації з метою недопущення встановлення необгрунтованих тарифів на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування”, – йдеться в повідомленні АМКУ.

Також повідомляється, що розрахунок тарифів повинен здійснюватись відповідно до запланованих на рік (на підставі фактичних) обсягів транспортної роботи, характерних для даного виду перевезень перевізника в регіоні, та кількості перевезених пасажирів з використанням економічно обгрунтованих планових витрат.

Читайте: Реальна інфляція – шокуючі дані (графіка) 

До розрахунку тарифу включається плановий прибуток, необхідний для розвитку Перевізника і сплати ним податкових зобов’язань.

Крім того, під час розрахунку тарифу загальний обсяг транспортної роботи та загальна кількість перевезених пасажирів, у тому числі з урахуванням пільгових категорій пасажирів, обгрунтовуються перевізником на підставі фактичних показників роботи або встановлюються за результатами обстеження пасажиропотоків.

Проте на сьогодні відсутня чітка норма, яка б зобов’язувала органи місцевого самоврядування при встановленні (погодженні) тарифів на перевезення здійснювати з певною періодичністю обстеження пасажиропотоку на маршруті або вимагати від ініціатора зміни тарифу надання результатів такого обстеження.

За інформацією, наявною в Комітеті, при здійсненні власних розрахунків при зміні тарифу на перевезення перевізники не рідко занижують фактичний обсяг перевезення пасажирів. Цьому сприяє відсутність контролю за видачею водіями квитків. Отже, питання залишається нормативно неврегульованим, що може призвести до формування завищеного тарифу на перевезення пасажирів.

Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх