PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Підвищення вантажних залізничних тарифів є злочином – Кужель (ВІДЕО)

Підвищення залізничних тарифів на вантажні перевезення знищить автомобільні дороги в Україні.  

Підвищення залізничних тарифів на вантажні перевезення знищить автомобільні дороги в Україні.

Про це заявила народний депутат, заступник голови комітету ВРУ з питань промислової політики та підприємництва Олександра Кужель.

Вона уточнила, що після останнього підвищення тарифів, металурги Дніпропетровської області вже перевели свої вантажі з залізниці на автотранспорт.

– Вони (Укрзалізниця) вже робили пробу, вони вже підняли вартість на залізниці. Результат – всім рекомендую проїхати дорогою Дніпропетровськ – Нікополь, де у зв’язку з великим подорожчанням залізничних перевезень, щоб не везти свої заготовки в Нікополь залізницею, їх перевозять автомобілями. Дороги немає, просто немає, адже там перевантаження. І це буде, по-перше, виклик всій вітчизняній промисловості. По-друге, це зруйнує наші дороги, – зазначила Олександра Кужель.

Читайте: Підвищення тарифів на залізничні перевезення викличе рецесію

Вона наголосила, що підвищення залізничних тарифів за нинішньої економічної ситуації є злочином.

На думку Олександри Кужель, для оновлення рухомого парку і колійного господарства «Укрзалізниці» необхідно залучати кошти приватних інвесторів.

– Ухвалений Верховною Радою законопроект про внесення змін про державно-приватне партнерство відкриває перед державою дуже великі можливості. «Укрзалізниця», залишаючись державною, має можливість підписати державно-приватний договір з будь-якими інвесторами, дати їм можливість, щоб вони оновили потяги, оновили колії, відновили вокзали, – заявила нардеп.

Нагадаємо, Укрзалізниця має намір протягом 2016 року підвищити тарифи на вантажні перевезення на 30%. Тариф двічі зросте на 15% – з 1 січня і з 1 липня.

За словами представників будівельної галузі, істотне зростання залізничного тарифу змушує їх відмовлятися від послуг залізниці й переводити свої вантажі на автомобільний транспорт. Для окремих виробників будівельних матеріалів чергове зростання вартості транспортування залізницею може стати критичним. В першу чергу, це стосується щебеню й цегли.

 

 

Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх