PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Ми віримо, що “нагорі” приймуть правильні рішення – в. о. гендиректора ХТЗ

Керівництво ПАТ Харківський тракторний завод розраховує на адекватність влади і сподівається, що “нагорі” будуть прийняті правильні рішення, а з підприємства знімуть абсурдні звинувачення.

Про це у своєму інтерв’ю виданню Обозреватель повідомив виконуючий обов’язки генерального директора ХТЗ В’ячеслав Шевченко, коментуючи чергову сумну віху в історії підприємства – як відомо, наприкінці поточного тижня виповнюється рівно сім місяців з моменту припинення роботи заводу.

– За нашими підрахунками, до кінця року ми могли б виробити близько 1218 тракторів, що забезпечило б дохід у розмірі понад 1098 млн. грн. з урахуванням податку на додану вартість. Якщо говорити в цілому, то за період простою підприємством отримано прямий в розмірі 92,5 млн. грн. Якщо врахувати витрати на запуск виробництва, на відновлення втрачених ринків збуту, то загальний збиток від простою ХТЗ перевищить 300 млн. грн., – підкреслив В’ячеслав Шевченко.

На його думку, постраждала і економіка України. Так як 60% виручки заводу традиційно були пов’язані з експортом продукції, результатом простою стало недонадходження в країну близько $25 млн., тоді коли вітчизняні аграрії, навпаки, були змушені витрачати свою валюту на закупівлю дорогої імпортної сільськогосподарської техніки.

– Сукупно через зупинку Харківського тракторного заводу бюджет в поточному році недоотримує понад 61 млн. грн. Це без урахування податку на прибуток, – додав Шевченко.

Керівник Харківського тракторного заводу акцентував увагу на тому, що, водночас, певний оптимізм керівництву ХТЗ вселяють ті сигнали, які дає Генеральна прокуратура, де пройшла зустріч із представником підприємства.

– У нас немає підстав не довіряти щирості намірів Генпрокуратури і особисто Юрія Луценка, який доручив своєму першому заступнику Дмитру Сторожуку об’єктивно і всебічно розслідувати факти необґрунтованого тиску на бізнес. Принаймні, спілкування з Дмитром Сторожуком нас надихнуло, так само як і підтримка “адвоката бізнесу” Оксани Мальованної і нардепа Оксани Продан, відомої своєю активністю у захисті прав підприємців, – зазначив В’ячеслав Шевченко.

– Ми бачимо, що ніхто не зацікавлений у продовженні патової ситуації на ХТЗ. І ми не залишаємо надію, що “нагорі” будуть прийняті правильні рішення, які знімуть із заводу всі нинішні абсурдні звинувачення. А ХТЗ знову запрацює на благо харків’ян і України, – підкреслив він.

Читайте: Ярославський: 2017 рік має стати роком ХТЗ

Як повідомлялося раніше, кілька місяців тому легендарне харківське підприємство, яке опинилося в кризовому становищі, придбав власник групи DCH Олександр Ярославський.

Ситуацію навколо підприємства Ярославський згідно з інформацією прес-служби DCH і керівництва ХТЗ детально описував під час особистих зустрічей із Президентом України Петром Порошенком, послом США в Україні Марі Йованович, а також з її попередником Джеффрі Пайєттом.

Крім того, під час вересневого інвестиційного форуму в Харкові міністр закордонних справ Арсен Аваков назвав ситуацію на ХТЗ лакмусовим папірцем для влади. А глава уряду Володимир Гройсман під час одного з виступів підкреслив значимість машинобудівної галузі та виробництва тракторної техніки для розвитку вітчизняного АПК.

Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх