PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

У Техморгидрострой повідомили про завершення ремонту судна на Маріупольському заводі

Маріупольський судноремонтний завод завершив ремонт судна, яке здійснювало днопоглиблення в безпосередній близькості з зоною АТО. Підрядником виконаних робіт виступає Техморгидрострой Миколаїв.

Загалом, за 2 роки компанія Техморгидрострой  профінансувала ремонтні роботи судів українськими судноремонтними заводами на суму 20 млн. грн. Про це повідомляє прес-служба компанії Техморгидрострой Миколаїв.

– При підході до Маріупольського порту судно зіткнулося з сильним забрудненням акваторії. Було прийнято рішення провести очищення за власний рахунок, оскільки це не було передбачено контрактом замовника. В процесі очищення вантажний насос вийшов з ладу через потрапляння сторонніх предметів у робочу порожнину. З причини виниклої проблеми судно стало на вимушений ремонт.

Здійснюючи замовлення на українських заводах, ми підтримуємо національні підприємства та людей, які працюють на них. Адже кожен завод – це тисячі робочих місць, є замовлення – є оплата праці і виплати податків до бюджету країни, – йдеться в повідомленні.

– Лагодження вантажного насоса і двигунів здійснювалася на місцевому заводі. Сума замовлення Техморгидрострой Миколаїв Азовського СРЗ становила понад 500 тис. грн. Зараз судно вийшло з дока і вирушило в акваторію Маріупольського порту для продовження робіт, – резюмують у прес-службі.

Нагадаємо, Техморгидрострой Миколаїв – єдиний підрядник, який проводить днопоглиблення в безпосередній близькості до бойових дій – у Бердянському та Маріупольському портах.

Час початку робіт – серпень 2015-го. Загальний обсяг – 3,9 мільйонів кубічних метрів. На сьогодні виконано обсяг розміром 1,8 млн кубічних метрів. Строк здачі – кінець 2017 року.

Читайте: Прогноз курсу долара до 2019 року

До слова, Техморгидрострой пояснив, чому товари з Маріупольського порту можуть відправляти в Росію.

Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх