PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Росія пообіцяла, а потім засумнівалася в українських “Русланах” (+відео)

Обіцяна росіянами співпраця у відновленні випуску важких транспортних літаків Ан-124 “Руслан” – під питанням

Обіцяна росіянами співпраця у відновленні випуску важких транспортних літаків Ан-124 “Руслан” – під питанням.

Директор департаменту авіаційної промисловості Мінпромторгу Росії Андрій Богинський, який перебуває на наймасштабнішому в Азії – Сінгапурському – авіашоу заявив: виробництво «Русланів» відновлять, тільки якщо вдасться сформувати такий портфель внутрішніх і потенційних експортних замовлень, який окупить усі витрати. Якщо ж ні, йтиметься про модернізацію.

За словами російського чиновника нещодавно Росія та Україна підписали міжурядову угоду про створення спільного підприємства з модернізації літака Ан-124, переговори тривають.

Про відновлення серійного виробництва літаків Ан-124 “Руслан” президенти України та Росії домовилися під час візиту Януковича до Москви у грудні, коли було підписано так звані «московські угоди».

Що ж стосується спільного виробництва інших моделей – Ан-148 и Ан-158, то ці проекти активно розвиваються. Понад 60 відсотків комплектуючих у цих літаках – російського виробництва.


// ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх