PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

“Путін-ТБ” стало менше брехати про Україну

Російські телеканали перед зустріччю президентів дещо пом’якшили риторику стосовно України. Це відзначають фахівці різних російських аналітичних центрів

Російські телеканали перед зустріччю президентів дещо пом’якшили риторику стосовно України. Це відзначають фахівці різних російських аналітичних центрів.

Точніше про зміни інформаційної політики Кремля можна буде судити з того, в якому ключі російські ЗМІ висвітлять саму зустріч, а потім – і вибори до Верховної Ради.

Однак, ще з кінця вересня з лексикону російських журналістів почали зникати такі пропагандистські штампи, як «київська хунта» та «каральна операція». Згадування «хунти», за результатами моніторингу, скоротилося на 54%, а «карателів» – на 42%.

Тим часом, слово «бандерівці» стали вживати на 18% частіше.

Аналітики вважають, російська пропаганда готує аудиторію до припинення інформаційної підтримки московського проекту «Новоросія» й намагається переключити увагу з війни на внутрішньополітичні проблеми України, зокрема на вибори та партійні скандали. // ICTV

 

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх