PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Найнудніший ролик про пасажирів у дорозі (відео)

Автори рекламного ролика для Virgin America зобразили близько шести годин польоту літаком вигаданої авіакомпанії BLAH Airlines 

Автори рекламного ролика для Virgin America зобразили близько шести годин польоту літаком вигаданої авіакомпанії BLAH Airlines в режимі реального часу.

На вийшло відео звернув увагу The Verge.Ролик зображує поведінку середньостатистичних пасажирів нічим не примітного авіарейсу через США, з Ньюарка в Сан-Франциско. Він триває близько шести годин – стільки ж, скільки насправді триває такий переліт.Пасажирів у ролику замінили ростовими манекенами, а сюжет включає всі звичайні етапи перельоту. Частина відео знята від першої особи і присвячена переживань одного з пасажирів, який страждає від нудьги, зламаного тримача для столика і нав’язливого цікавості дитини по сусідству.Вигадана BLAH Airlines з тісними сидіннями, мізерними розвагами та несправжньої їжею задумана як антипод самої Virgin. Пасажири не мають іншого вибору, крім як залишатися «на автопілоті», щоб пройти через виснажливі подорожі. Просто дивитися це відео досить утомливо – і в цьому суть. Якщо ви не стали б сидіти і дивитися весь ролик повністю, чому ви платите гроші, щоб пройти через це в реальному житті? Представник VirginЗа інформацією Adweek, ролик створений як рекламний преролл. Передбачається, що глядачі будуть пропускати його, щоб подивитися відео, до якого він прикріплений.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх