PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Економія – складова сучасної культури

За останні 10 років люди стали вчитися платити менше, а отримувати – більше, зазначає британське видання «Телеграф».

 

Економія через спеціальні пропозиції – невід’ємна частина сучасної культури. Згідно з дослідженнями, 8 з 10 британців не куплять річ, якщо немає знижки.

 

А магазини та ресторани пропонують акції та дисконтні купони не через власну доброту. Вони теж мають зиск. Щоб придбати купон через інтернет, доведеться переглянути рекламу спонсорів, а в ресторані можуть бути завищені ціни – і покупець за акцією заплатить стільки ж, як коштує його замовлення насправді. В обмін на знижку компанія може засипати пошту клієнта спамом і спонукати купити те, що людині насправді не потрібно.//ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх