Розумна благодійність – або Дід Мороз на цілий рік

Аби допомогти іншому, не треба додаткові гроші. Треба розум і вміння розпорядитися правильно тим, що вже є. Розумна благодійність пропонує великим фірмам поділитися своїми новорічними бюджетами з дітками без батьків та малечею, хворою на ДЦП.

Аби допомогти іншому, не треба додаткові гроші. Треба розум і вміння розпорядитися правильно тим, що вже є. Розумна благодійність пропонує великим фірмам поділитися своїми новорічними бюджетами з дітками без батьків та малечею, хворою на ДЦП.

5-річний Олексій розвивається завдяки благодійникам. Три роки тому лікарі запевняли: хлопчик не ходитиме і не говоритиме. Мама Світлана не здалася. Вона постійно звертається у різні фонди, просить допомоги у знаменитостей. 8000 гривень потрібно на один курс реабілітації. Держава на місяць дає у десять разів менше. За 5 курсів Олексій навчився ходити, тримати предмети, не боїться людей, а після дельфінотерапії намагається вимовляти нові слова.

«Після кожного курсу у нас здвиги, взяв ложку, взяв виделку, почав ручки розробляти, дуже добре, але, звичайно, супердорого. Це моя дитина і я зроблю все, щоб він пішов у нормальну школу», – каже мама хлопчика з ДЦП, Світлана Грищенко.

У благодійному фонді, який допомагає Олексійкові, систематично проходять реабілітацію 35 діток. На черзі ще стільки ж. І новорічні сувеніри великих компаній можуть перетворитися на їхні перші слова та кроки.

«Наше завдання показати бізнесу, що вони можуть перерозподілити свої бюджети на вирішення важливих соціальних питань. Це може бути устаткування, це можуть бути інвалідні коляски, засоби реабілітації», – говорить виконавчий директор благодійного фонду, Лариса Слюнченко.

Цей банк не злякала криза 2008-го – віддали новорічний бюджет на безбатченків. Тож і високосний 2012-й зустрінуть без упереджень,

адже йдеться про допомогу тим, кому вона вкрай необхідна. А партнерів завжди можна здивувати листівками з поясненням, куди пішли гроші на звичні сувеніри. За 2 роки на майданчики для діток витратили 520 тисяч гривень.

«У наших силах здійснювати зміни на краще, і для великої компанії бюджет новорічних сувенірів безумовно важливий, але ми розуміємо наскільки він важливий для тих, кому він зовсім не перепадає», – каже представник банку Лілія Зубарєва.

Атмосфера справжнього свята існує тоді, коли не лише отримуєш подарунки, а й даруєш сам. А благодійність – це не тільки велике серце і повний гаманець, а й кмітливий розум.//ICTV

 

 

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх