PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Щороку на автошляхах гине 2 000 українців

Цю заплакану жінку ми зустріли саме на тому місці, де тиждень тому водій легковика збив насмерть її онука, а доньку серйозно покалічив. Вона у комі.

Цю заплакану жінку ми зустріли саме на тому місці, де тиждень тому водій легковика збив насмерть її онука, а доньку серйозно покалічив. Вона у комі.

Лікар Васильківської районної лікарні каже, працюють, як на фронті: щотижня з усіх сіл району привозять травмованих. Усі вони жертви доріг.

«Ну, протягом року ми приймаємо саме таких постраждалих – майже 40 людей. Одні виживають, але часто і помирають», – розповідає заступник головного лікаря Васильківської центральної районної лікарні Олександр Нещасний.

Ще майже 40 селян помирають у ДТП на місці. Це прокляття всіх, хто живе вздовж центральних трас.

У селі Ксаверівка, протяжністю 4,5 кілометри, 1 підземний перехід і кілька наземних, люди – заручники ситуації, переходячи трасу, вони постійно ризикують життям. Адже водії правил не дотримуються і, проїжджаючи населений пункт, перевищують швидкість.

Місцеві кажуть, сценарій ДТП практично незмінний: одна машина на пішохідному переході гальмує, люди ідуть і потрапляють під колеса іншої, яка нахабно обертів не збавляє.

Працівники ДАІ озвучують приголомшливі цифри: торік на автошляхах загинуло майже 2 000 українців, 800 з них з власної вини. На трасах, кажуть, ситуацію контролювати складно. Пости ДАІ є не скрізь, тому покладаються на свідомість людей.

У більшості сіл, через які проходять траси, є наземні переходи, подекуди навіть по 1 підземному. Щоправда, їх так мало, що ситуації це не рятує, тож і пішоходи нерідко перебігають дорогу, де їм зручніше, і водії тиснуть на газ, замість збавляти швидкість.

Усе було б інакше, якби головні автошляхи оминали села, саме так 30 років тому і планували робити трасу Київ-Одеса. Потім пошкодували колгоспного поля, от і зекономили ціною сотень людських життів. Тепер ксаверівці просять бодай світлофори поставити, які запалюватимуть зелене світло на вимогу пішоходів, а їм обіцяють грандіозну реконструкцію.

Але поки від Києва до Одеси, як і на інших важливих автошляхах, нічого не змінилося. На жаль, не змінилася і поведінка самих людей. «ФАКТИ» півгодини вартували біля переходу, і жодна машина не пригальмувала, а селяни, тільки поховавши жертву ДТП, знову переходять траси, де заманеться. // ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх