Київський метрополітен звинувачує Київавтодор у пожежі

КП “Київський метрополітен” вважає першопричиною загоряння на станції “Осокорки” неналежне виконання робіт з реконструкції проспекту Бажана.

КП “Київський метрополітен” вважає першопричиною загоряння на станції “Осокорки” неналежне виконання робіт з реконструкції проспекту Бажана.

Про це під час прес-конференції заявив заступник начальника метрополітену, головний ревізор з безпеки руху Валерій Мелещенко.

“Первинною причиною було те, що у нас на сьогоднішній день в районі станції “Осокорки” та інших станцій проходить реконструкція проспекту Бажана. Реконструкція проспекту Бажана йде варварським методом, немає ніякої документації, з метрополітеном ніхто ці роботи не погоджує. Там працювала важка техніка, яка порушила гідроізоляцію метрополітену, а під час сильних повеней і потепління відбулося попадання вологи в один з роз’ємів освітлювача, і там виник перегрів”, – зазначив Мелещенко.

Пожежник розповів, як палало київське метро

За його словами, “Київський метрополітен” звертався до “Київавтодора”, проте поки на дане звернення керівництво “Київавтодору” ніяк не відреагувало.

Також Мелещенко зазначив, що подібні світильники встановлені на станціях метро “Олімпійська” і “Дружби народів”.

Нагадаємо, у київському метрополітені на станції “Осокорки” 14 березня, 16:44 сталася пожежа, в результаті якої рух поїздів був обмежений. Станції “Славутич”, “Позняки” і “Осокорки” на деякий час були закриті для користування. Перші дві відновили функціонування вже ввечері 14 березня, а “Осокорки” відкрили для пассажирів тільки наступного ранку.

// РБК-Україна

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх