В уряді задумали еволюцію маршруток

У міністерстві змінили умови конкурса.

Менше автоперевізників – легше контролювати якість їхніх послуг, вирішили в міністерстві інфраструктури і змінили систему проведення конкурсів на перевезення пасажирів.

Додаткові бали отримують ті, в кого машин більше, водії – в штаті, плюс – належна технічна база. Адже понад 11 тисяч перевізників – а це майже дві третини від усіх – мають лише один автобус чи маршрутне таксі. Перевірити і машину, і водія в такому випадку дуже складно.

«Ми хочемо, щоб цей процес пройшов не революційно, а еволюційно. Великі автопарки викупають у них автотранспортний засіб, вони переходять працювати найнятими працівниками у цей автотранспортний засіб», – пояснює перший заступник міністра інфраструктури України Костянтин Єфименко.

Самі ж перевізники укрупнюватись не хочуть. Кажуть – не вигідно. Але на камеру говорити відмовляються – бояться, що заберуть ліцензію.

Натомість у столичній асоціації перевізників кажуть – укрупнення вже почали. Адже по-іншому в нових умовах не вижити.

«Держава з кожним роком підвищує вимоги до техстану рухомого складу. Тільки за об’єднаних фінпотоків можна забезпечити якісне оновлення техскладу і створити мінімум якісних послуг для пасажирів», – каже голова осередку асоціації автомобільних перевізників Василь Хвостик.

Аби легше було об’єднуватись, у міністерстві обіцяють вже наступного року компенсації за кредити на купівлю українських автобусів. Адже чверть машин возять пасажирів вже більше 18 років. Але перевізники кажуть, нові машини на старих дорогах довго не протягнуть.

«Аби дорогі були кращі, можна було б купувати нове. Оскільки доріг немає, постійно все ламається, запчастини дорогі. Раз на тиждень точно ремонтуємо», – каже водій маршрутки Андрій.

Пасажири ж нарікають – ані доріг, ані комфорту. Навіть у міжміських автобусах немає кондиціонерів, місць не вистачає, та й самі водії не завжди адекватні.

Прем’єр налаштований серйозно – він за посилення відповідальності за порушення на дорозі, рівне ставлення до всіх учасників руху та право знімати на відео і порушників і ДАІшників.

«Люди невдоволені заявами про нібито заборону фіксувати на відео дії працівників ДАІ. Не може в принципі бути такої заборони. Навпаки, законом треба урівняти фіксацію порушень як водіями, так і представниками закону», – вважає Микола Азаров.

Усі нововведення мають бути у національному плані дій з безпеки на дорогах, який прем’єр доручив підготувати вже найближчим часом.

//ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх