PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Попов спростовує інформацію про підвищення в Києві тарифів

Попов запропонував киянам звертатися до Call-центру зі скаргами на тарифи

Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов спростовує інформацію про підвищення в Києві тарифів на житлово-комунальні послуги. 

Про це О.Попов заявив сьогодні під час ”Прямої лінії” в газеті ”Известия в Украине”.

”Не ухвалювалося таких рішень (про підвищення тарифів)”, – сказав О.Попов.

Голова КМДА припустив, що всі скарги на нібито підвищення тарифів на воду пов`язані з невчасною оплатою громадянами житлово-комунальних послуг.

”Можливо, це пов`язано з тим, що пільга була за умови сплати послуг до 20 числа, а тут була затримка і знижка у розмірі 10% не нарахована. Тому платіть до 20 числа – тоді буде знижка. Швидше за все, в цьому причина, жодних інших причин більш немає”, – пояснив він.

О.Попов запропонував киянам звертатися до Call-центру у разі, якщо підвищення тарифів на воду не пов`язане з термінами внесення оплати.

”Телефонуйте до Call-центру, і наша служба візьме питання на контроль”, – сказав голова КМДА.

УНІАН

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх