Українці хочуть купувати якісні продукти, але не вміють читати етикетки – опитування

6 із 10 респондентів ніколи не дивляться на інформацію на упаковці.

Українці хочуть купувати якісні продукти, але не люблять читати інформацію на упаковках про виробника та склад.

Про це свідчать результати дослідження, проведеного Лабораторією соціологічних досліджень ДВНЗ «НГУ» в рамках Всеукраїнської патріотичної акції «З турботою про Українське!», пише портал UBR.

Так, кожен сьомий опитаний (69% респондентів) заявив, що при покупці продуктів харчування для нього пріоритетом при виборі є якість продукту.

Вибір 16% українців визначає ціна продукту, 11% орієнтуються на назви торгових марок і 3% опитаних купують продукти у найбільш привабливій упаковці.

Але, незважаючи на те, що більшість українських споживачів прагне купувати тільки якісну їжу, 6 із 10 опитаних заявили, ніколи не читають інформацію на упаковках.

При цьому 38% респондентів звертають увагу на термін придатності і лише 3% читають склад та інформацію про виробника.

У той же час 61% опитаних заявили, що не розуміють значення термінів та скорочень, які вказує виробник, а 13% не довіряють правдивості даних на упаковці.

Дослідження проводилося з ініціативи Укоопспілки методом анкетного опитування в період з 1 по 18 листопада поточного року із застосуванням багатоступеневою комбінованої вибірки.

Було опитано 2032 респонденти у віці від 18 до 80 років, що проживають в обласних центрах України.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх