PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Під Донецьком зламалися одразу два потяги Hyundai, люди мерзли посеред поля

В середу, 12 грудня, поламалися відразу два поїзди Hyundai “Інтерсіті+”, які прямували маршрутом Донецьк-Київ і Київ-Донецьк

В середу, 12 грудня, поламалися відразу два поїзди Hyundai “Інтерсіті+”, які прямували маршрутом Донецьк-Київ і Київ-Донецьк.

Поїзд 152К, який виїхав зі столиці о 16:30, замість 23:10 середи прибув до Донецька близько 2:50 четверга, 13 грудня.

Як розповіли пасажири, їм сказали, що заледенел токоприемник. Але вони ставлять під сумнів ці слова, оскільки “він по дорозі п’ять разів “перевантажувався”. Після тривалої стоянки (в результаті поломки) локомотив, який прибув, дотягнув “Хюндай” до Донецька. Зі швидкістю 50 кілометрів на годину.

Дісталося і пасажирам поїзда 154Д, який їхав з Донецька до Києва. Поїзд виїхав з обласного центру за графіком, о 16:50. На кордоні Донецької і Харківської областей швидкісний “Інтерсіті+” зупинився. Він простояв у полі близько чотирьох годин. Люди мерзли, бо вагони не опалювалися. Потім прибув локомотив дотягнув “Хюндай” до станції Лозова, звідки пасажирів вже на іншому поїзді повинні були відправити до Києва.

Вочевидь, примхливі корейські поїзда не надто пристосовані для руху взимку.

// donbass.ua

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх