Бій зі стихією на кордоні з небом. Як “Бориспіль” перемагає зиму (+відео)

Сніг, мороз, дощ чи вітер – головні ворота країни мають працювати цілодобово.

Сніг, мороз, дощ чи вітер – головні ворота країни мають працювати цілодобово.

Щогодини аеропорт «Бориспіль» випускає та приймає 75 літаків, а безпеку пасажирів щосекунди тут забезпечують понад 700 людей.

Зима – справжнє випробування для всіх служб аеропорту. Злітні смуги замітає снігом, він тане, підмерзає, а потім знову падає. І доки пасажири спокійно відпочивають у теплих залах аеропорту, на вулиці триває справжній бій зі стихією.

«Служби докладають максимально можливих зусиль для того, щоб виліт рейсу був за розкладом. Ми намагаємося доставити пасажирів на борт раніше, координується робота наземних служб», – запевняє директор із виробництва аеропорту «Бориспіль» Олександр Черепанов.

Чоловік із зовсім не зимовим іменем – Август – знає, як боротися з опадами. Він керує джет-брумом – машиною, яка знищує сніг. Вже кілька тижнів вони працюють тут цілодобово.

Літак має не лише дістатися злітної смуги, а й безпечно злетіти та сісти. А тому там не повинно бути ані сантиметра криги.

«На смузі буває працює і вісім, і десять машин. Одну проходку ми робимо протягом 10 хвилин. Проходимо в один бік, і так само в інший – і смуга готова для використання», – розповідає водій снігоочисного автомобіля Августин Вітковський.

Доки чистять смугу, на парковці до злету готується черговий рейс. За кілька годин пасажири цього літака мають опинитися вже у Парижі. Але вони не полетять, доки не завершать антиайсинг – обприскування крил та фюзеляжу, аби вони не покривалися кригою.

Смуга чиста, а крила не обмерзнуть, агент дає знак – злітати можна. На всю роботу має піти не більше, ніж півгодини. Тож головне завдання цих людей – зробити так, аби пасажири не відчули, яка на вулиці погода.

//ICTV

 

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх