PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Яма на ямі. Коли українськими дорогами стане безпечно їздити? (відео)

На деяких вулицях столиці з’явилися величезні ями, де пробиваються шини, ламаються диски та амортизатори машин. 

Пройшла лише половина зими, а вітчизняні автошляхи нагадують мінні поля: ямка, яма, ямище. Щодня таких небезпечних ділянок стає дедалі більше.

Найбільше їх на проспектах Перемоги і Броварському, на вулицях Гетьмана і Палладіна. Нагадують смугу із багатьма перешкодами і три мости – Московський, Метро і Патона. Не краще на Кільцевій дорозі та на вулицях Заболотного, Танковій та Овруцькій.

Об’їхати вибоїни на цих шляхах вдається далеко на всім. Тож на станціях техобслуговування щодня – нові клієнти. Окрім уже традиційних зіпсованих шин і погнутих дисків, 80% машин – із проблемами ходової.

Комунальники ж проводять традиційний ямковий ремонт. Якщо глибина вибоїни понад 5 сантиметрів – вона вже аварійна і її повинні залатати впродовж 5-ти днів.

Їх заливають гарячим рідким асфальтобетоном. Дорожники запевняють – він дуже ефективний для зимових ям, якщо мороз не більше 10-ти градусів. 

«У ньому дуже багато бітуму, мінерального порошку і в’яжучих речовин. Він спеціально, щоб заходив у дрібні тріщини, щоб далі не руйнувалося покриття», – пояснює виконроб ДЕУ Дніпровського району Києва Дмитро Копилов.

У «Київатодорі» виправдовуються насамперед терміном експлуатації доріг, спрацьованістю на 80%.

«Термін служби покриттів – ну, 12 років максимально. І після такого терміну експлуатації це покриття потрібно зняти і виконати капітальний ремонт», – каже головний інженер «Київавтодору» Василь Мельниченко. 

Але на це нема грошей. Торік профінансували менше 10% від потреби автодору. Цьогорічного бюджету ще нема. Тож поки дорожники столиці ремонтують лише сотні квадратних метрів доріг: учора 237, сьогодні 790. Хоча планують капітально взятися за весь проспект Перемоги, якщо знайдуть на це 600 мільйонів гривень.

//ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх