PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

В Державтоінспекції розповіли, хто знищує українські дороги

Українська транспортна інспекція разом з Державтоінспекцією контролюватимуть більш жорстко вантажні фури, які їздять українськими дорогами. 

Українська транспортна інспекція разом з Державтоінспекцією контролюватимуть більш жорстко вантажні фури, які їздять українськими дорогами.

За 3 місяці вже виявили понад 3 сотні порушень. Більшість вітчизняних доріг, збудовані понад півстоліття тому, здатні витримувати навантаження до 10 тонн.

Утім є недобросовісні перевізники, які без дозвільних документів перевозять вантажі, важчі майже вдесятеро.

Такі авто добивають українські дороги, утворюються вибоїни та тріщини. Габаритно-ваговий контроль наразі здійснюється у 21 області.

А навесні цьогоріч неподалік столиці на дорозі Київ-Чоп встановили перший в Україні автоматичний ваговий комплекс. Така система дозволяє проводити суцільне зважування автотранспорту без зупинки та автоматично фіксувати порушення норм навантажень.

У найближчі роки заплановано встановити 60 таких пунктів вагового контролю.

// ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх