Азаров хоче возити українців на новеньких “швидких” (+відео)

За кілька років в Україні хочуть замінити на нові усі машини швидкої допомоги.

Дві старі «швидкі» на 30 тисяч народу – така реальність містечка Дебальцеве.

Ще по одній «кареті» на сусідні міста – Світлодарськ та Миронівка. Машинам майже по два десятиліття, і про них можна знімати кіно. Ноші із 70-х, саморобна крапельниця з пляшки та один старий кардіограф на чотири бригади. Ремонти доводиться робити за власні гроші.

«У нас є запізнення на виклики, і не маленькі. Буває, і година спізнення, і 20 хвилин», – каже фельдшер швидкої допомоги Еліна Сухова. 

Через це – постійні конфлікти з пацієнтами. У хід ідуть кулаки і нецензурна лексика – хоч бери із собою міліцію, скаржаться медики.

Пенсіонер Петро Олійник поки не свариться. «Швидку» викликає по кілька разів на місяць – у нього хвора щитовидна залоза та підвищений тиск. Те, що медики приїздять вчасно, вважає дивом.

Найгірша ситуація – на Донеччині, Харківщині та Луганщині. Та й по всій Україні замінити треба 90% автомобілів.

Уже цього року держава планує закупити 1085 нових швидких і 255 реанімобілів, та в Україні їх не виробляють. А прем’єр хоче підтримати національного виробника. Сьогодні на засідання уряду покликав приватні компанії, що мають досвід переобладнання імпортних авто на «швидкі допомоги». Одна така машина обійдеться у 500 – 800 тисяч гривень.

«Якщо будуть замовлення від Кабміна, потроху українські виробники почнуть випускати і ми будемо заміщувати по-максимуму те, що можемо, на український товар. Навіть якщо він буде трохи дорожчим. Головне, аби був якісним», – каже голова ради директорів компанії-виробника спецтехніки Олег Висоцький.

Уже у жовтні обіцяють почати виробництво української «швидкої». Прем’єр вважає, що в нас цим можуть займатися чотири заводи. Щоправда, визнає: галузь занедбана настільки, що результатів модернізації можна чекати довго.

//ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх