PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Долю 5 гривень за метро вирішить Азаров (+відео)

Розрахунків щодо нових тарифів на проїзд у громадському транспорті в Києві дотепер немає

Розрахунків щодо нових тарифів на проїзд у громадському транспорті в Києві дотепер немає.

Про це в понеділок на брифінгу заявив радник голови КМДА Олександр Кубраков.

«Жодних цифр і розрахунків поки що немає. Отримаємо коментарі і зауваження Кабінету Міністрів і потім розпочнемо розробку тарифів», – сказав Кубраков.

За словами радника голови КМДА, методологія визначення тарифів буде розроблена до кінця 2013 року.

Мета реформування оплати транспортних послуг в Києві – підвищення доходу комунальних підприємств столиці.

«І не обов’язково це відбуватиметься за рахунок збільшення тарифів, а може статися за рахунок чіткого обліку пільговиків», – відзначив Кубраков.

Він додав, що завдання нової системи оплати за проїзд – збільшення збору виручки в громадському транспорті.

«Кількість сплачених поїздок має зрости відсотків на 20%, що видно за прикладом міст, які останнім часом упроваджували подібне у себе, наприклад, Бєлграда», – сказав радник глави КГГА.

Раніше в ЗМІ повідомлялося, що столична влада нібито передбачає підвищення вартості однієї поїздки в Києві до 5 грн. за 75 хвилин користування громадським транспортом, а для найдешевшого проїзду необхідно купувати проїзний на рік за 2500 гривень.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх