PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Підготовка до бою з зимою: Київ як завжди обеззброєний (відео)

Лише зараз готують документи для тендеру на лізинг снігозбиральної техніки, але з грошами у київському бюджеті скрутно. 

Ці найпопулярніші весняні кадри кияни надовго запам’ятали. Безкінечні затори, холодна ніч в автівках, засипаних снігом, і тиша наступного дня, бо через транспортний колапс столицею мало хто міг проїхати.

Фури на лисій гумі витягували з кучугур БТР-ами. І громадський транспорт, і «швидка», і навіть підвезення хліба до магазинів – відновилися лише протягом тижня.

Наступна зима – і за прогнозами деяких синоптиків чи не найхолодніша за останнє століття –  вже на носі. А київська мерія досі не купила жодної нової снігозбиральної машини. І тільки готує документи для тендеру.

«Ще нічого ніхто не закупав. Ми не знаємо, хто переможець лізингу. Це дуже тяжкий и довгий процес», – каже заступник генерального директора «Київавтодору» Володимир Рожнятовський.

Усе впирається в нестачу грошей. Шляховики отримують з бюджету міста лише третину від необхідного. Тому ремонтують стару снігозбиральну техніку.

Іржа не завадить білоруському комбайну,бо залізо тут – 5 міліметрів. Його хочуть мати в усіх районах Києва, аби швидко вивозити сніг, але залишилися тільки 2 машини.

Ще 10 таких ветеранів списали кілька років тому. Але нині й про таку техніку мріють. Головна надія – на китайські грейдери. Інша проблема – проїзд фур, бо саме через них у снігопади зупинився Київ. Ще у травні в’їзд великогабаритних вантажівок до столиці обмежили. Правда, це стосується транзиту.

«Є такі транспортні засоби, на яких є предмети першої необхідності або такі товари, які швидко псуються. То відповідно вони мають у маршрутному листі все прописано, до якого місця призначення вони курсують», – каже керівник прес-служби ДАІ Києва Наталя Сторожик.

Примусову евакуацію покинутих посеред вулиць і дворів автівок так і не запровадили, хоча саме вони часто заважають не лише прибирати сніг чи сміття, а й проїхати «швидкій» і пожежникам.

Поки ж у столиці ллють дощі, і навіть зливні системи почищені далеко не скрізь.

//ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх