Дніпропетровці повстали проти найбільшого інфраструктурного проекту незалежної України (відео)

Усього за 25 метрів від осель – жвава траса, якою щогодини їхатимуть 1600 автомобілів. Таку ділянку об’їзного шляху в Дніпропетровську хочуть звести посеред житлового масиву Придніпровськ на вулиці Роторна.

Усього за 25 метрів від осель – жвава траса, якою щогодини їхатимуть 1600 автомобілів. Таку ділянку об’їзного шляху в Дніпропетровську хочуть звести посеред житлового масиву Придніпровськ на вулиці Роторна.

З одного боку магістралі залишаться оселі, школа й лікарня, з другого – базар, поліклініка й дитсадок. На відрізок 3,5 кілометри – лише один світлофор і три пішохідні тунелі.

Люди скаржилися всюди – від міськради до Президента. Та коли отримали відповідь від приймальні уповноваженого з прав людини – взагалі жахнулися.

З’ясувалося, що на масиві Чаплі знесуть 53 приватні будинки, а взамін людям виділять соціальні квартири – без права на приватизацію та успадкування.

«Мені дають соцжитло, яке не приватизується – ні дітям моїм, ні онукам», – обурена мешканка житлового масиву «Придніпровськ» Галина Скороход.

Жителі обурені – щодо будівництва дороги не було громадських обговорень, немає і результатів екологічної та будівельної експертиз.

В управлінні капітального будівництва повідомляють: прорахували чотири варіанти, як звести ділянку магістралі. Установа їх ще розглядатиме, але чиновники кажуть відверто – це лише формальність. Дорогу таки прокладуть через житломасиви, бо так – найкоротше і найвигідніше.

«Найекономічніший і раціональний варіант, який відповідає генплану міста – це варіант через вулицю Роторну. Це 400 мільйонів. Інші варіанти – це орієнтовно від 500 до більш ніж 700 мільйонів», – переконує начальник управління капітального будівництва Дніпропетровська Олег Ісаєв.

Звинувачення людей управлінці відкидають: мовляв, житло дадуть не соціальне, і його можна буде приватизувати. Запевняють: громадські слухання проводили, експертизи дозволяють будівництво і жодних порушень немає.

Тепер останнє слово за Кабміном, і якщо фінансування надійде вчасно, ділянку дороги почнуть прокладати вже влітку. Тоді ж добудують і багатоповерхівку для 60-ти чаплинців. Чиновники впевнені: до того часу люди пристануть на їхні умови.

//Валерія Мальченко, «ФАКТИ», ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх