PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Укрзалізниця знайшла винних у скасуванні потягів Hyundai

Причиною зняття Державною адміністрацією залізничного транспорту України з експлуатації потягів виробництва Hyundai Rotem стала поломка одного з них

Причиною зняття Державною адміністрацією залізничного транспорту України (“Укрзалізниця”) з експлуатації потягів виробництва південнокорейської компанії Hyundai Rotem стала поломка одного з них.

Про це в матеріалі Hyundai дальше не идет повідомляє “Комерсант-Україна”.

“Вона сталася з вини виробника”, – повідомив перший заступник генерального директора “Укрзалізниці” Микола Сергієнко.

Згідно з повідомленням, масово виходити з ладу потяги Hyundai Rotem почали ще взимку 2012 року. Тоді це пояснювали впливом низьких температур, а також недоліком часу на випробування, проведені перед їх запуском на лінію. Поїзди випробовувалися на території України близько двох місяців, у той час як у Росії при запуску швидкісної залізничної лінії на випробування поїздів Skoda був виділений рік.

Голова комітету Верховної ради з питань транспорту і зв’язку Борис Колесніков вважає, що експлуатація поїздів класу “Інтерсіті+” в Україні залишає бажати кращого.

“Не можна використовувати один і той же підхід при експлуатації старих радянських поїздів і нових досягнень техніки”,- заявив він виданню.

Експерт однієї з транспортних консалтингових компаній у розмові з “Комерсантом-Україна” нагадав, що “Укрзалізниця” вже давно має проблеми з технічним супроводом поїздів Hyundai Rotem.

“Південнокорейська компанія відмовляється проводити гарантійний ремонт потягів, вимагаючи оплати витрат експлуатантом”,- зазначає експерт.

За його словами, зняття з ліній відразу всіх поїздів однієї моделі є крайнім заходом, оскільки “Укрзалізниця” розробила такий технічний регламент, за яким для проведення техобслуговування з лінії знімався тільки один потяг класу “Інтерсіті+”, в той час як решта дев’ять продовжували ходити по маршрутах. Тож цього разу, ймовірно, була виявлена дійсно серйозна несправність”, – сказав він виданню.

Нагадаємо, в Україні з 2012 року експлуатуються 10 поїздів виробництва компанії Hyundai Rotem загальною вартістю 307 млн дол. Всі вони перебувають у віданні держпідприємства “Українська залізнична швидкісна компанія” – дочірньої структури “Укрзалізниці”. Поїзди курсували між Києвом і Львовом, Донецьком, Дніпропетровськом, Харковом, Тернополем, Запоріжжям, Хмельницьким, а також між Донецьком, Дніпропетровськом, Сімферополем і Харковом.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх