PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Рятувальники назвали причину масштабної катастрофи на залізниці в Черкаській області

Аварія на залізничній станції “Городище” в Черкаській області сталася через пошкодження осі вагона-цистерни з мазутом. 

Аварія на залізничній станції “Городище” в Черкаській області сталася через пошкодження осі вагона-цистерни з мазутом.

Як повідомляє прес-служба управління ДСНС в Черкаській області, “22 серпня о 6.35 в чергову частину оперативно-координаційного центру надійшло повідомлення про те, що на 72 км відрізка Шевченківського відділку Одеської залізниці на вході в ст. “Городище” під час руху вантажного поїзда №1468 (36 вагонів з них 35 цистерн), що прямував від станції Миронівка до станції Кременчук сталося сходження з рейок 20 цистерн з мазутом, 11 з яких зійшли з рейок і спалахнули в результаті розливу мазуту на площі 1250 кв. м.

Причиною аварії стало пошкодження осі однієї з товарних цистерн з мазутом на стрілці при в’їзді на станцію, що і призвело до відриву вагонів на швидкості від основного складу поїзда.

На місці аварії працює мобільно-оперативна група та штаб управління ДСНС в кількості 25 людей, 45 курсантів Черкаського інституту пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля. 

Фото provce.ck.ua 

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх