PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

В киян заберуть жетони на метро

Столична підземка повністю переходить на автоматизовану систему проходу пасажирів, а жетони будуть поступово вилучені з обігу. 

Столична підземка повністю переходить на автоматизовану систему проходу пасажирів, а жетони будуть поступово вилучені з обігу. 

Про це сказав начальник комунального підприємства «Київський метрополітен» Віктор Брагінський, повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.

«Для пасажира – це значна економія коштів та часу», – пояснив керівник.

Він додав, що використання карток як єдиного засобу оплати проїзду дозволить підприємству ідентифікувати пільговиків та провести їхній аргументований підрахунок. Відповідно, отримати реальні показники необхідної компенсації з міського та державного бюджетів.

Для проходу на станції метрополітену мешканці столиці можуть також користуватися карткою киянина.

«На сьогоднішній день видано 514 тисяч карток з транспортним додатком, але постійно їх використовують лише 50 тисяч. Люди звикли проходити з посвідченням пільговика», – зазначив Брагінський.

За його словами, метрополітен також займається розробкою максимально зручної схеми переходу пасажирів на нові тарифи. На сьогоднішній день, собівартість однієї поїздки становить 3 гривні 11 копійок. Планові збитки підприємства на кінець року оцінюють у 724 мільйони гривень.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх