PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Укрзалізниця позбавляє шахтарів зарплати – вугільники

Зростання тарифів на вантажні залізничні перевезення збільшить собівартість вугілля й призведе до підвищення тарифу на електроенергію для споживачів.

Зростання тарифів на вантажні залізничні перевезення збільшить собівартість вугілля й призведе до підвищення тарифу на електроенергію для споживачів.

Про це заявили в прес-службі ДП Селидіввугілля.

На держпідприємстві уточнили, що собівартість їхньої вугільної продукції за підсумками 2016 року зросте на 7,2 млн грн.

– Залізничні витрати від шахти до збагачувальної фабрики за ДП Селидіввугілля оплачує ДП Вугілля України. Залізничні витрати від збагачувальної фабрики до електростанції також оплачує ДП Вугілля України і ці витрати після оплати пред’являються енергогенеруючим компаніям та належать до собівартості виробництва вугілля. Таким чином, зі зростанням тарифу на залізничні перевезення наступного року на 32% очікувано має зрости тариф на електрику, – зазначили в прес-службі.

Читайте: Підвищення вантажних залізничних тарифів є злочином – Кужель (ВІДЕО)

У Селидіввугілля наголосили, що у Національній комісії, яка здійснює регулювання у сфері енергетики (НКРЕКУ) немає іншого виходу, як підвищувати ціни на електроенергію, адже Вугілля України вже заборгувало їм за відвантажене вугілля майже 38 млн. грн. За підсумками 2015 року Селидіввугілля очікує збиток понад 1 млрд грн.

Подібним чином йдуть справи і на вугледобувних підприємствах по всій Україні. Так, очікувані збитки від видобутку вугілля на ДП Львіввугілля в 2015 році становлять 354 млн грн. Водночас у прес-службі ДП Волиньвугілля не змогли спрогнозувати фінансовий результат, зазначивши, що дебіторська заборгованість перед підприємством за відвантажене вугілля становить майже 3,8 млн грн. У Донбасенерго також підтвердили істотне збільшення витрат у зв’язку з підвищенням тарифів на перевезення вугілля.

У свою чергу, голова територіального комітету Профспілки працівників вугільної промисловості Селидіввугілля Володимир Березовський заявив, що зростання тарифів на залізничні перевезення збільшить боргове навантаження на підприємство.

– Ми не можемо сьогодні платити заробітну плату. При цьому ж видобутку, якщо нам ще й підвищать тариф – ми не платимо за електроенергію в повному обсязі та за інші послуги, то і ці послуги платити не будемо. Заженуть в чергову боргову яму, щоб потім просто-напросто ліквідувати ці підприємства, – наголосив Володимир Березовський.

Як повідомлялося, Міністерство інфраструктури має намір підвищити тарифи на залізничні вантажоперевезення в середньому на 30% протягом 2016 року. Перше подорожчання відбудеться 1 січня й становитиме 15%, а з першого липня  тариф знову зросте на 15%.

Нагадаємо, голова Профспілки працівників вугільної промисловості Віктор Турманов заявив, що зростання тарифів призведе до подорожчання вугілля. Це збільшить збитки ТЕС, а отже, призведе до зростання заборгованості теплової генерації перед шахтами за вугілля. Це може призвести до зупинення виробництв, у результаті чого без роботи можуть залишитися 52 тис. шахтарів.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх