Тушонка розкрадається солдатами і продається на базарі – Чорновол

Проблеми з харчуванням, про які повідомляють військовослужбовці, часто виникають з вини самих військових. Про це заявила народний депутат Тетяна Чорновол.

Найбільш якісне харчування для солдатів української армії забезпечує ТОВ Авіка, що працює в зоні АТО. А проблеми з харчуванням, про які повідомляють військовослужбовці, часто виникають з вини самих військових. Про це заявила народний депутат Тетяна Чорновол.

– Претензії різного рівня є до постачальників харчування. І не тільки до постачальників. Часто якість погіршується не на рівні постачальників харчування, а на нижньому рівні. Зокрема, мій друг Булатов розповідав мені цікаві речі. Коли тушонка розкрадалася якимись солдатами, більш фізично сильними порівняно з іншими. І десь продавалася на базарі за невеликі гроші. І коли ти виявляєш такі речі, несподівано тушонки стає дуже багато. Багато що залежить від командирів. Так як неякісний продукт від неякісного постачальника можна повертати назад і вимагати поставки якісного. Але постачальники харчування у нас є дорожчі і менш якісні і дешевші і якісніші, як це не дивно, – заявила народний депутат.

Найнижчу оцінку Тетяна Чорновол дає компанії Геос Груп. За її словами, корупційний дохід від її діяльності отримував Юрій Іванющенко (екс-соратник Віктора Януковича заперечує цей факт в суді, звинувачуючи Чорновол у поширенні неправдивої інформації). Разом із тим, компанія Авіка, стверджує нардеп, не відноситься до пулу компаній Іванющенка.

– Якість, яке вона (Авіка) забезпечує – одне з найбільш високих, – підкреслила Чорновол.

За її словами, найнижча ціна з постачальників харчування для армії у компанії Укрпродакорд (ТОВ Укрпродакорд-ВР), яка раніше теж співпрацювала з Іванющенко.

– Зараз вони трохи дистанціювалися (від Іванющенка). Я їх, жартуючи, називаю біла сторона Юрія Іванющенка. Так як в своєму час вони дійсно мали до нього відношення, – стверджує Чорновол.

Читайте: Натівська система харчування: причина скасування (ВІДЕО)

Парламентарій звертає увагу, що на останніх торгах Міноборони чолі тендерного комітету відомства Олегу Свірко вдалося заощадити 400 мільйонів гривень. Старі договори з постачальниками були перепідписані. Замість цього на основі відкритого конкурсу були укладені нові. Хоча Олегу Свірко доводилося через коліно ламати деякі фірми. Разом з тим, монополія традиційних постачальників остаточно не зруйнована, так як у нових постачальників немає можливостей забезпечувати годування такої кількості військових.

– Кожен новий постачальник дає більшу ціну, так як заходити потрібно з великими обсягами, – зазначила нардеп.

Також Тетяна Чорновол розраховувала, що їй вдасться завести на тендер ще одного – польського постачальника. Чорновіл стверджує, що глава тендерного комітету Олег Свірко дуже старався, щоб поляки виграли тендер в Україні.

– Нам було дуже цікаво завести іншого постачальника. Ця польська фірма намагалася йти на Кіровоград, але її не допустила Геос Груп, – заявила Чорновол.

За словами нардепа, проти польської компанії була розгорнута інформаційна кампанія в польських ЗМІ з метою її дискредитації. В результаті польська фірма відмовилася брати участь в тендері в Україні, незважаючи на значний адмінресурс в особі силових органів, який був використаний для її підтримки.

– Скажу відверто, заради них (польської компанії) були задіяні сили Генпрокуратури і СБУ, – заявила нардеп, відзначаючи, що особисто жила в прийомних силових відомств, щоб допомогти польській фірмі отримати замовлення від Міноборони і почати працювати на ринку України.

– Це той тиск, на яке має (право) народний депутат, – стверджує Чорновол.

Нагадаємо, в кінці березня 2016 року Комітет з конкурсних торгів Міністерства оборони України ухвалила рішення про результати проведення переговорної процедури закупівлі послуг харчування за контрактом на загальну суму понад 2 млрд 341 млн грн. Зокрема, в Харківській, Донецькій і Луганській областях прийнято пропозицію ТОВ Авіка загальною вартістю 357 млн ​​472 тис. 464,25 грн.

ТОВ Авіка – одна з найбільших компаній на ринку колективного та соціального харчування в Україні з 2001 року. Компанія працює більш ніж на 100 об’єктах, забезпечуючи харчуванням понад 50 тисяч осіб. Головні орієнтири компанії – якість, безпека, доступність, за які її цінуючи партнери.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх