PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Готовність 95%: чому Львівська брама досі закрита (ВІДЕО)

Сотні мільйонів гривень із бюджету киян закопані майже на 100 метрів під землю. Цього року недобудованій станції метро Львівська брама у центрі столиці виповниться 20 років.

Сотні мільйонів гривень із бюджету киян закопані майже на 100 метрів під землю. Цього року недобудованій станції метро Львівська брама у центрі столиці виповниться 20 років.

Львівська брама у центрі столиці на глибині майже 100 метрів практично готова, але досі законсервована під землею.

Читайте: Траса Дніпропетровськ – Кривий Ріг: розбиті авто і діряві покришки 

На вигляд станція заіржавіла та занедбана. Але метрополітенівці запевняють – бетонні конструкції та електрика в належному стані.

– Сама станція готова приблизно на 90-95%. Для пересічного громадянина здається, що тут лише бетонні споруди, але облицювання це дуже маленький відсоток робіт, який взагалі потрібно проводити по метрополітену, – розповідає речниця КП Київський метрополітен Наталка Макогон.

Закрита станція під землею поки міцно. Біда в тому, що нікуди виводити виходи на поверхню. Хоча теоретично їх можна було б зробити на місці диспетчерської вежі колишнього трамвайного маршруту та на місці руїн недобудованого корпусу Національного університету театру імені Карпенка Карого. Колись планували зробити вихід навіть на пейзажну алею.

Натомість поверхня над станцією в оренді інвестора компанії, яка 2008 року виграла конкурс на реконструкцію Львівської площі.  Проте на самій площі жодної реконструкції немає. Тож метрополітен має забрати в інвестора собі ділянки для облаштування виходів.

Дивіться: Наслідки бомбардування дроном позицій сил АТО

А ось тут замкнуте коло. Проект на виходи метрополітенівці не можуть розробити, бо немає домовленостей з інвестором.

Але грошей ані на проектні роботи, ані на щось інше для химерної станції Львівська брама цього року в столичному бюджеті не передбачили.  Хоча вона вже давно могла розвантажити кілька центральних вулиць Києва.

Нагадаємо, у Києві потяг метро був повністю розмальований іспанським художником Kenor (Kenor Martinez Vanbergen).

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх