PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Акредитовані в “ДНР”: Миротворець вибачився і оприлюднив новий список

Сайт Миротворець опублікував оновлений список акредитованих у так званій “ДНР” журналістів. 

Сайт Миротворець опублікував оновлений список акредитованих у “ДНР” журналістів. 

При цьому, сайт приніс вибачення за публікацію колишнього списку в контексті того, що він “виявився не першої свіжості”, передає 112.

– Річ у тому, що опублікований на сайті список був отриманий від так званого міністра пропаганди терористичної організації “ДНР” Олени Нікітіної (Пушиліної) у грудні 2015 року і містив дещо більше 4000 записів. Водночас, більш свіжий список, який є в нашому розпорядженні і одержаний від заступника (в цілях конспірації його прізвище ми не будемо розголошувати), датований лютим 2016 року і містить 5412 записів, серед яких 2082 це російські журналісти, а 1816 — журналісти інших країн, – йдеться в повідомленні. 

Читайте: Сайт Миротворець запрацював

Нагадаємо, що сайт “Миротворець” 10 травня оприлюднив списки журналістів, які отримували акредитацію в так званій “Донецькій народній республіці” (“ДНР”). В цей реєстр потрапили кілька тисяч співробітників як українських, так і світових ЗМІ (AFP, Al Jazeera, BBC, Reuters, France 24, Sky news, CNN, ІА “Сіньхуа”, Associated Press, The Guardian та інші). Загалом у ньому налічується більше 4 тис. журналістів, оприлюднені їхні телефонні номери, електронна пошта, а також період перебування на окупованих територіях.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх