План 750 грн за 15 годин – як працюють маршрутки у Києві та коли їх замінять на автобуси

Вони примудряються одночасно рахувати гроші, розмовляти по мобільному, кермувати та ще й порушувати правила дорожнього руху. Це все про водіїв столичних маршруток.

Київські маршрутки

Останні десять років, кожна нова столична влада обіцяє киянам життя без маршруток. Натомість, за цей час їхня кількість майже не змінилася. А нам і далі доводиться ризикувати власним життям.

Старші люди нарікають на роботу столичних маршруток. Більшість боїться ними користуватися, адже переймаються через власну безпеку. Мовляв, водії одночасно кермують, рахують гроші, ще й говорять по мобільному. А пасажирів возять, наче на спортивних треках.

Читайте: Урок людяності від водія київської маршрутки

А от молодь саме через швидкість надає перевагу маршруткам, автобуса чи тролейбуса – чекати довше. Хоча зізнаються, про комфорт і безпеку сучасних маршруток говорити не доводиться.

Водії з критикою пасажирів погоджуються частково, киваючи на своїх роботодавців. Мовляв, змушують працювати по 12-15 годин в день, аби виконати плани та зібрати більше грошей.

Нерідко доводиться і правила порушити, і мчати на шаленій швидкості і все це за копійки, частина яких піде на ремонт. Власник не охоче інвестує в пасажирський парк.

– Мені зараз капремонт треба робити. 100 тисяч. Я два дні роблю просто на ремонт. План за зміну 750 гривень. 700 гривень власнику і 50 на ремонт, – розповідає водій маршрутки.

Нині у столиці курсує майже дві тисячі приватних маршруток. Щодня вони перевозять до двох мільйонів пасажирів і заробляють 4-5 мільйони гривень.

Ці гроші міг би заробляти Київ, оновивши муніципальний парк, водночас  тролейбусів та автобусів у нас менше тисячі.

Замінити тісні маршрутки на комфортні автобуси в мерії планують за три роки. Але робитимуть це  не лише за кошти міста, а й приватних перевізників,яких  змусять замінити автопарк.

Хто ж не виконуватиме умови – заберуть ліцензії.

Сподіваються чиновники і на роботу відеокамер, які фіксуватимуть порушення автоперевізників. А до кінця року Київ за кредитні кошти обіцяє закупити до сотні нового комунального транспорту.

Нагадаємо, у жовтні 2016 року на купівлю нових автомобілів українці витратили рекордну з початку року суму – близько 145 млн. євро.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх