PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

«Навколосвітня» подорож Україною

Чи можна відвідати наймальовничіші куточки світу, не покидаючи кордони України? 70 переможців акції «Весь світ в Україні» разом зі своїми супутниками переконалися –  це можливо. Головний ініціатор акції ТМ «Оболонь» довела, що в Україні є пам’ятки світового рівня – варто лише уважно придивитися.

Чи можна відвідати наймальовничіші куточки світу, не покидаючи кордони України? 70 переможців акції «Весь світ в Україні» разом зі своїми супутниками переконалися –  це можливо. Головний ініціатор акції ТМ «Оболонь» довела, що в Україні є пам’ятки світового рівня – варто лише уважно придивитися.

Основна ідея акції «Весь світ в Україні» мала на меті показати співвітчизникам, у якій чарівній країні нам пощастило жити. За час акції українці мали нагоду на власні очі переконатися, що в Україні є багато визначних місць, якими треба пишатися, які можна і потрібно показувати другу-іноземцю, і він по-доброму заздритиме.

Однак для того, щоб виграти подорож прекрасними куточками Батьківщини, одного лише бажання замало – слід було ще й продемонструвати знання з географії, історії та архітектури України.

Під час акції були розіграні 70 подорожей на двох мальовничими місцями України, 10 мільйонів пляшок пива «Оболонь», 49 тисяч унікальних подарунків (футболок та келихів), автором дизайну яких став відомий український художник Олексій Єрмолін.

Анна Кухарчук, бренд-менеджер ТМ «Оболонь»:

«Ідея промо-кампанії «Весь світ в Україні» визрівала у нас давно, і так склалося, що її реалізація припала на хвилю піднесення патріотичних настроїв у суспільстві. У своїх комунікаціях «Оболонь» завжди говорила про гордість і любов до своєї Батьківщини. Тож цей тренд для нас не новий. Навпаки, ми радіємо, що сьогодні українці усвідомили свою національну приналежність, підкреслюють її і пишаються цим. Тому ми вирішили не просто розказати, а наочно продемонструвати, якою неповторною та захоплюючою є Україна. І я сподіваюсь, що нам це вдалося».

Світлана Зимовець та Ганна Колєва, переможниці акції:

«Виграш дістався мені у цікавий спосіб. Я доволі мало п’ю пива, але мої друзі люблять посидіти за келихом. І от поки вони вигравали пляшки по 0,5 під кришечкою, я виявилася розумнішою. Позбирала коди, відправила та й виграла.

До останнього моменту не могла осягнути, що перемогла. Повірила у перемогу тільки тоді, коли в Києві зустрілася з екскурсоводами та іншими переможцями. Я дуже задоволена, що хоч раз у житті щось виграла.

Стосовно моїх вражень від подорожі: у Луцьку – неймовірно красивий замок. З башти відкривається шикарний краєвид. Дуже гарне місце. Луцький замок трохи нагадав мені польське містечко Торунь.

Більшість людей захоплюється красотами за кордоном і я сама з таких. Та я навіть не підозрювала, що в Україні є такі місця, якими так само можна захоплюватися. Це дуже цікавий досвід.

Передаю привіт усім друзям. Можливо, і ви щось виграєте наступного року».

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.
Загружается…

Вверх Вверх
Вверх

    Нашли ошибку в тексте?

    Ошибка