PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Шведський винищувач Gripen подолав швидкість звуку

Шведський винищувач Gripen нового покоління – Gripen-E – під час льотних випробувань вперше розвинув швидкість, яка перевищує швидкість звуку.

Тривалість польоту літака на надзвуковий швидкості склала кілька хвилин. За цей час він виконав кілька маневрів, після чого скинув швидкість, повідомляє Flightglobal.

За словами льотчика-випробувача Маркуса Вандта, що пілотував літак, він показав м’яку керованість і стійкість у польоті. Випробування проходили в середині жовтня над Балтійським морем.

Читайте: Як виглядала відьма 300 років тому

У Gripen-E встановлений вдосконалений американський двигун F414G, радіолокаційна станція з активною фазованою антенною решіткою Raven ES-05, паливні баки збільшеного обсягу.

На відміну від літаків Gripen попереднього покоління, новий Gripen-E буде здатен на крейсерський надзвуковий політ. Час польоту літака на надзвуковий швидкості буде обмежений тільки запасом палива, при цьому двигун винищувача не використовуватиме режим форсажу для підтримки надзвукової швидкості.

До речі, міжнародна група астрономів виявила гігантську планету розміром із Юпітер, існування якої раніше вважалося вкрай малоймовірним.

Фото: Saab

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка