PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Менше ЗМІ – більше друзів! Facebook змінює стрічку новин

Facebook вирішив змінити алгоритм формування новинної стрічки соцмережі. Замість пріоритету публікацій від брендів і ЗМІ, більше уваги приділять постам від родичів і друзів користувача.

Про це Марк Цукерберг написав на своїй сторінці у Facebook.

За його словами, у Facebook надходило безліч звернень про те, що контент від публічних сторінок компаній і ЗМІ практично повністю заповнює стрічку.

Крім того, дослідження показали, що контент від близьких людей краще позначається на стані користувачів, ніж інші публікації.

Читайте: Вірус у Facebook Messanger змушував українців майнити криптовалюту

– Щойно ми представимо ці зміни, ви побачите менше… постів від бізнесів, брендів і медіа. І публічний контент, який ви будете бачити частіше, повинен відповідати тим же стандартам – він повинен спонукати до значимої взаємодії між людьми, – написав Цукерберг.

Він також додав, що такі нововведення знизять час, який користувачі проводять у соцмережі, водночас він зможе стати більш цінним.

Раніше Facebook навчився сповіщати про публікацію фотографії з користувачем на чужих сторінках.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх