PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Монетизація в YouTube – нові правила

Компанія Google вводить нові правила монетизації контенту для користувачів YouTube. Аби отримувати прибуток від реклами, треба мати щонайменше 1 тис. підписників і 4 тис. годин перегляду.

Для вже існуючих каналів YouTube ці правила набудуть чинності 20 лютого 2018 року, йдеться у блозі компанії.

– Відсьогодні ми вводимо нові правила монетизації контенту. Тепер для участі в програмі каналу має бути 4 тис. годин перегляду за останні 12 місяців і 1 тис. підписників. Нові вимоги були визначені після ретельного аналізу та обговорення цього питання з авторами YouTube, – йдеться у повідомленні.

Читайте: Вірус в WhatsApp краде смс і записує розмови

Пільгові правила діятимуть протягом місяця. Після цього власники каналів, які не відповідають зазначеним вимогам, більше не зможуть отримувати прибуток від своїх відео.

До речі, Facebook вирішив змінити новинну стрічку соцмережі, віддавши пріоритет публікацій родичам і друзям користувача.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка