PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Ні шопоголікам! 3 поради як не купити більше і заощадити гроші

Купити все! І навіть більше! Кольори, аромати та музика. Що заважає економити? Хто перемагає – маркетологи чи споживачі?

Великі магазини та супермаркети з самого початку спроектовані так, щоб бути як велика комп’ютерна гра. Закони бізнесу тут підкріплюються законами людської психології.

Тут все не випадково. На вході нас часто зустрічають різнокольорові фрукти. Яскравий колір – перший подразник, який викликає емоції. Ще одне наше потужне відчуття – запах. За силою впливу він має більшу дію, аніж сприйняття очима. Звуки  – ще один метод впливу.

Ще одне “велике питання” – візок. Ну навіщо він, якщо “лише хліба” зайшли купити.  Це теж своєрідна гра з підсвідомістю –візок хочеться заповнити. Дослідження показали – в ньому вивозять на 19% продуктів більше, ніж планували купити.

Ще один секрет – вхід завжди з правого боку, бо у людей у більшості робоча рука права. Тому йдуть частіше з права на ліво. Те саме правило діє і для розкладки товару на поличках.

Дивіться: Недорогий і трендовий одяг українських брендів: ціни та де купити.

В “битві за покупця” розвиваються і наука, і психологія. Тож як при цьому не купити зайве. Перша правило – це скласти список покупок і не йти за ними з відчуттям голоду.

А ще, нехтувати правилами “золотого трикутника”. Це краще виходить у чоловіків. Та головне заощаджувати сімейний бюджет. Бо для того, аби його зменшувати, працює ціла індустрія маркетингу.

Раніше ми писали про переваги та ризики онлайн шопінгу.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх