PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Ні шопоголікам! 3 поради як не купити більше і заощадити гроші

Купити все! І навіть більше! Кольори, аромати та музика. Що заважає економити? Хто перемагає – маркетологи чи споживачі?

Великі магазини та супермаркети з самого початку спроектовані так, щоб бути як велика комп’ютерна гра. Закони бізнесу тут підкріплюються законами людської психології.

Тут все не випадково. На вході нас часто зустрічають різнокольорові фрукти. Яскравий колір – перший подразник, який викликає емоції. Ще одне наше потужне відчуття – запах. За силою впливу він має більшу дію, аніж сприйняття очима. Звуки  – ще один метод впливу.

Ще одне “велике питання” – візок. Ну навіщо він, якщо “лише хліба” зайшли купити.  Це теж своєрідна гра з підсвідомістю –візок хочеться заповнити. Дослідження показали – в ньому вивозять на 19% продуктів більше, ніж планували купити.

Ще один секрет – вхід завжди з правого боку, бо у людей у більшості робоча рука права. Тому йдуть частіше з права на ліво. Те саме правило діє і для розкладки товару на поличках.

Дивіться: Недорогий і трендовий одяг українських брендів: ціни та де купити.

В “битві за покупця” розвиваються і наука, і психологія. Тож як при цьому не купити зайве. Перша правило – це скласти список покупок і не йти за ними з відчуттям голоду.

А ще, нехтувати правилами “золотого трикутника”. Це краще виходить у чоловіків. Та головне заощаджувати сімейний бюджет. Бо для того, аби його зменшувати, працює ціла індустрія маркетингу.

Раніше ми писали про переваги та ризики онлайн шопінгу.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка