PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

У Лос-Анджелесі показали купе Subaru BRZ

На мотор-шоу в Лос-Анджелесі світова громадськість нарешті змогла “наживо” побачити субарівське купе BRZ.

На мотор-шоу в Лос-Анджелесі світова громадськість нарешті змогла “наживо” побачити субарівське купе BRZ.

У задньопривідному спорткарі безпомилково впізнається робота спеців відділення Subaru Tecnica International: кузов пофарбований у відтінок фірмового ралійного синього під назвою WR Blue Pearl II, під переднім бампером видніється гнуте лезо фронтальної “губи”, а ззаду йому акомпанує потужний дифузор з чотирма патрубками вихлопу, що перегукуються своїм виглядом з випускною системою нинішньої Імпрези STI.

Ключові елементи силуету: низький капот, похила лінія даху та накачані м’язи передніх і задніх колісних арок. У них ховаються багатоспицні фірмові колеса, взуті в різношироку (що нехарактерно для марки Subaru) гуму: 215/45R18 спереду та 225/45R18 ззаду. Завершує вигляд масивне антикрило з вуглеволокна, виконане в “кільцевому” стилі GT-wing. //Оліо

 

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка