PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Чергові українські літаки вирушили до Індії

Це 5 оновлених АН-32.

Це 5 оновлених АН-32.

Це вже третя партія літаків в рамках контракту вартістю понад 400 мільйонів доларів.

На столичному заводі цивільної авіації планують оновити ще 25 машин, інші 60 АНів мають пройти модернізацію на індійському заводі під наглядом українських фахівців.

Оновлений АН-32 став легший, використовує менше пального, та має набагато вищу безпеку польотів. Адже на машині встановлене спеціальне обладнання для попередження зіткнення із землею та в повітрі. Також повністю оновлена система супутникової навігації, радіолокатор та кисневе обладнання. АН-32 може підняти сім з половиною тонн вантажу, і перевезти 42 військових на 800 кілометрів.

В концерні «Антонов» також обладнали машину всім необхідним для польотів у високогір’ї, що дуже важливо для Індії.

«Ми даємо нове життя, фактично це нові літаки з новими можливостями, тому що покращене обладнання піднімає на суттєво новий рівень безпеку польотів. Так покращені техніко-економічні характеристики і комфорт для членів екіпажу», – розповів президент – генеральний конструктор авіабудівного концерну «Антонов» Дмитро Ківа.

//ICTV

 

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка