PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Шини, які заклеюються на ходу

Вчені розробили новий тип каучуку, який дозволить шинам самостійно заклеювати проколи.

У розробці були задіяні фахівці з Гарвардського університету, повідомляє Tehnot.

Їх метод принципово відрізняється від розробок Michelin, Continental, Pirelli та інших компаній, які встановлюють всередину покришки додатковий герметизуючий шар.

У шині зі звичайного каучуку при певних навантаженнях можуть виникати тріщини. А у новому гібридному матеріалі утворюються волосяні тріщини, чиї края з’єднані пучками волокон.

За рахунок цього навантаження перерозподіляється, і запобігає появі точок, в яких можливий розрив. Коли ж навантаження слабшає, матеріал повертається у початкову форму.

Читайте: Замість асфальту — сонячні батареї. Як виглядає дорога майбутнього

До речі, вчені створили годинник, за допомогою якого можна керувати Chevrolet.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка