PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Тест-драйв Citroеn C-Elysee: бюджетно та зі смаком

Факти ICTV вирішили перевірити бюджетний седан Citroеn C-Elysee. До нас на тест-драйв потрапила рестайлінгова версія Citroеn C-Elysee в комплектації SHINE з бензиновим мотором 1,6 л та 6-ступінчастою АКПП.

Друге покоління бюджетного седана Citroеn C-Elysee дебютувало у 2012 році на автосалоні в Парижі. Завдяки своїй демократичній ціні він припав до душі українській публіці і прижився на українських дорогах.

В цьому році модель Citroеn C-Elysee отримала планові оновлення і вже дісталася до нашого ринку.

В Україні модель доступна з двома варіантами бензинових двигунів – 1,2 л (82 к.с. / 117 Нм) і 1,6 л (115 к.с. / 150 Нм). Також доступний один дизельний агрегат – 1,6 л (92 к.с. / 230 Нм).

Всі запропоновані двигуни комплектуються 5-ступінчастою МКПП і лише бензиновий 1,6 л мотор пропонується з 6-ступінчастою АКПП.

На вибір є три комплектаціїLive (базова), FEEL (середня) і SHINE (максимальна).

Вартість Citroеn C-Elysee в комплектації Live, з бензиновим мотором об’ємом 1,2 л і МКПП становить приблизно $ 11,5 тис.

Вартість максимальної комплектації SHINE з бензиновим мотором 1,6 л і АКПП складає приблизно $ 16,4 тис.

З усіма можливими допопціями та наворотами, які не входять у комплектацію SHINE, C-Elysee обійдеться вам близько $ 20 тис.

Факти ICTV провели тест-драйв рестайлінгової версії Citroеn C-Elysee в комплектації SHINE з бензиновим мотором 1,6 л і 6-ступеневою АКПП.

Дизайн

Якщо говорити про бюджетний сегмент автомобілів, то, напевно, дизайн тут не є ключовим, хоча зовнішнім виглядом і у цьому випадку зачепити клієнта можна.

Citroеn C-Elysee виділяється своїм сучасним зовнішнім виглядом і аж ніяк не створює враження дешевизни. Він стильний і стриманий, начебто незвичайного нічого в ньому немає, але все одно чіпляє чимось. Особливо виділяє його синій колір, який є додатковою опцією і пропонується за доплату, навіть в максимальній комплектації.

Спереду, в порівнянні з дорестайлінговою версією, з’явилися денні світлодіодні ходові вогні і трохи змінилася сама передня частина автомобіля.

Ззаду у Citroеn C-Elysee з’явилися нові, об’ємні 3D ліхтарі.

Колір і нову оптику доповнює пакет хрому, яким декорують зовнішні елементи Citroеn C-Elysee.

Загалом, цього “француза” трохи омолодили, зробили “підтяжку обличчя”, але він залишився упізнаваним і вже перевіреним нашими автолюбителями.

Салон

Інтер’єр досить простий, навіть в максимальній комплектації. Багато опцій комфорту встановлюються тут за доплату. З одного боку, можна зрозуміти такий хід, адже не завжди бюджетні автомобілі купуються для комфорту. Іноді їх купують для корпоративного парку, хочуть заощадити і максимально позбавляються від “непотрібних” опцій. З іншого боку, якщо авто купується для особистого користування, то можна доплатити і отримати необхідний функціонал оригінального походження.

Наприклад, за доплату в Citroеn C-Elysee встановлюється сенсорний екран з діагоналлю 7″, задні датчики системи парктронік, камера заднього виду і система навігації.

На тестовому Citroеn C-Elysee була встановлена проста мультимедійна система з функцією BlueTooth, 4-ма динаміками і роз’ємом USB. Такий мінімальний набір дозволяє вільно говорити по телефону, під’єднавши його до системи, відтворювати музику зі свого смартфона, а також в разі потреби заряджати телефон через кабель USB.

Матеріали, з яких виконаний салон бюджетні. Я б не сказав, що зовсім дешеві, а ось слово “бюджетні”, як на мене, ідеально підходять для характеристики салону. Досить жорсткий пластик вгорі та внизу торпедо. Непогано виглядає вставка з глянсового пластика на торпедо і на скошеному кермі. Салон виконаний з комбінованого текстилю, на дотик приємний.

Також є трохи хрому – на важелі КПП і дверних ручках.

Панель приладів читабельна з приємним для очей білим підсвічуванням. Все досить інформативно, панель не перевантажена інформацією. Відсутня навіть звична індикація температури двигуна, але вона б не завадила, як на мене.

У водійського крісла є регулювання по висоті, вильоту і нахилу спинки. У нашій комплектації сидіння були з однорівневим підігрівом, що на початку зими безсумнівно радує.

Кермо, на жаль, регулюється тільки по висоті. Це звичайно не критично, але звужує можливості регулювання.

Дзеркала заднього виду в нашій комплектації були оснащені електрорегулюванням і обігрівом. Також був обігрів заднього скла і нижньої частини вітрового скла.

Якраз під час тесту мені довелося випробувати всі принади цих функцій, так як початок зими в Києві ознаменувався дощем, мокрим снігом і морозом одночасно. Дзеркала розморожуються швидко, як і заднє скло. Підігрів нижньої частини вітрового скла рятує від примерзання щіток, але попрацювати скребком все ж доведеться.

Автозатемнення дзеркала заднього виду в салоні немає, доводиться вручну керувати ним за допомогою важеля.

Є електросклопідйомники, але шукаєш їх на дверях, за звичкою, а вони знаходяться біля селектора КПП.

Звикаєш, але кілька днів рука смикається до карти дверей. Режиму “авто” у склопідйомників немає, навіть у водійського. Тобто, що б відкрити і закрити вікно повністю, потрібно тримати кнопку склопіднімача від початку і до кінця процесу 🙂

Дані бортового комп’ютера і медіа виводяться на невеликий дисплей центральної панелі. Дисплей управляється джойстиком і кнопками на центральній консолі. Система мультимедіа і бортовий комп’ютер також оснащені управлінням на важелі під кермом, по праву руку від водія.

По ліву руку, під кермом розташований ще один важіль – круїз-контроль з можливістю обмеження швидкості.

Розташовано все зручно, позначки та логіка роботи прості для запам’ятовування.

Окремо виводиться блок управління кондиціонером, у нього свій круглий екран чорно-помарнчевого кольору. Сама температура не вказується, але діапазон інтенсивності обдування і вибору температурного режиму широкі.

На центральній консолі все розташовано ергономічно, легко запам’ятовується і зайвих питань не виникає.  Розташування елементів керування запам’ятовується і після декількох днів тест-драйву вже інтуїтивно натискаєш ту чи іншу кнопку, не відволікаючись від дороги.
Читайте: Тест-драйв Renault Megane: хетчбек з пробігом по ямах України Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах Тест-драйв Nissan Sentra: перевірка українськими дорогами (ВІДЕО)
На кермі ніяких кнопок немає, взагалі ніяких 🙂

Спереду є підлокітник з нішею усередині, також є один підстаканник. Але, чесно кажучи, користуватися ним не дуже зручно, особливо селектор КПП знаходиться в положенні”P”.

У дверях є ніші під бутильовану воду. Хотілося б додати якийсь відсік для дрібниць і смартфона, наприклад.

На другому ряду сидінь все скромно, без надмірностей і якихось особливих опцій. Окремих повітроводів для пасажирів ззаду немає, також немає і підлокітника.

Місця за водієм і переднім пасажиром вдосталь, як для ніг, так і над головою. Зі зростом 1,87 м я абсолютно комфортно себе почував у другому ряду за водійським сидінням, налаштованим під мій же зріст. Диван зручний, кут нахилу спинки і сама посадка ззаду ніяких питань не викликали. У спинках передніх сидінь є кишені, а в дверях є ніші під пляшки з водою наприклад. Без особливостей, але практично і зручно.

Є один момент – місце на другому ряду посередині. Встановлений у водія підлокітник заступає на другий ряд. Зручно розташуватися там трьом, особливо високим людям, складно. Удвох – питань немає. Кнопки з управління задніми склопідйомниками знаходяться також в незвичному місці – на виступі водійського підлокітника.

Багажник дуже місткий – 506 л. Реально вмістити все що завгодно, але в розумних межах. Про коляску, пакети з магазину і сімейний набір валіз хвилюватись не варто, помістяться.

Це з урахуванням того, що під фальшпідлогою знаходиться повнорозмірна запаска. Єдине, що не дуже сподобалось у багажнику – фарбовані елементи кузова, які на мою думку, все ж варто було б зашити якимось пластиком. На самому порозі всередині вже видно подряпини на фарбі, які утворилися під час завантаження-розвантаження багажу.

Кришка багажника відкривається кнопкою на ключі і з салону. Спинку заднього дивана можна скласти частково і повністю, що робить можливим перевіз багажу нестандартних розмірів.

Місто

Бензиновий двигун 1,6 л має потужність 115 к.с. та максимальний крутний момент 150 Нм. Працює мотор в парі 6-ступеневим “автоматом”.

Ця парочка відмінно працює при спокійному водінні. Французу не до душі різкі розгони і прискорення, розкручування двигуна до високих обертів і агресивний стиль водіння.

Розмірений міський ритм з плавними, лінійними розгонами – це для нього. Citroеn C-Elysee – “тихоня” в плані водіння, але запасу потужності для міських потреб у нього вистачає. Для любителів більш жвавого ритму є режим КПП “S” – Sport. У цьому режимі з’являється певна спортивність і бадьорість, автомат довше затримується на кожній передачі, але очікувати чогось надприродного від Citroеn C-Elysee, навіть в цьому режимі, не варто.

Також є зимовий режим коробки, який активується натисканням на кнопку зі сніжинкою біля селектора КПП. Цей режим корисний на слизькій дорозі і не тільки взимку, як на мене.

Він запобігає пробуксовці коліс, наприклад, автоматично включаючи другу передачу замість першої при старті з місця.

Витрати палива в місті, в спокійному режимі у мене склали 7,5 л на 100 км. Якщо тиснути на газ сильніше, то отримаєте близько 8-8,5 л. Не так вже й мало, як хотілося б, але все ж менше, ніж заявив виробник – 10 л.

Якщо говорити про підвіску, то вона проявила себе збитою і зібраною, але трохи жорсткою на наших ямах та вибоїнах. Можливо, далися в знаки стильні диски, а точніше їх розмір – 16 дюймів.

Задні датчики системи парктронік і камера заднього виду пропонуються у Citroеn C-Elysee за доплату. Благо розміри цього седана читабельні, до них звикаєш досить швидко і їх відсутність особливого дискомфорту не викликала. Кліренс і форма переднього бампера дозволяють заїжджати на бордюри, але все ж варто пам’ятати, що це седан і спереду у вас 138 мм дорожнього просвіту. Водійська посадка в Citroеn C-Elysee зручна, бокової підтримки достатньо. Оглядовість теж ОК, порадували інформативні бокові дзеркала.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4419 мм
  • Ширина 1 953 мм
  • Висота 1466 мм
  • Колісна база 2652 мм
  • Кліренс 138 мм

Траса

На трасі та ж історія, Citroеn C-Elysee любить більш спокійну їзду. На обгонах запасу потужності вистачає, але сили, природно, потрібно оцінювати тверезо 🙂

Дорогу Citroеn C-Elysee тримає добре, але на високих швидкостях кермо дещо порожнє.

На широкій дорозі апетити француза зменшуються, але рекордно низьких показників ви не побачите. 6,5 л на 100 км шляху – такий ось наш результат.

На швидкостях 110-120 км/год відчуваються промахи шумоізоляції, які не виявлялися на міських швидкостях. У місті це відчувається в дощову погоду, коли чітко лунають звуки від колісних арок.

На дальняк в Citroеn C-Elysee їхати зручно, хіба що середньому пасажирові ззаду доведеться трохи тісно з місцем для ніг. Сам салон дуже просторий, а величезний багажник сприяє подорожам.

Підсумок

Нетривіальний дизайн Citroеn C-Elysee привертає увагу, як і його стартова ціна $ 11,5 тис. Є особливості інтер’єру, до яких доведеться звикати, якщо ви пересідаєте з іншого європейця або японця. Салон просторий і це величезний плюс.

Є багажник, який вмістить практично все, але все-таки пристойна витрата палива в місті. Двигун і класичний автомат люблять спокійний ритм, до якого також доведеться звикати, якщо ви любите агресивне водіння. Але з плюсів, насамперед, цінник, який ви самі можете регулювати, в міру необхідності прибравши непотрібні опції.

Вирішувати, як завжди, Вам 🙂

Тест-драйв Citroеn C-Elysee: бюджетно та зі смаком / 27 фотографий

Олесь Куниця.

 

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх