PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Кавова гуща та кукурудза – на чому можна їздити в Україні окрім бензину

Умільці давно використовують звичайну рослинну олію в якості пального. У випадку якщо двигун дизельний – звичайна олія саме те, що треба.

Згодиться і цілком традиційний етиловий спирт. Мешканець села Черниш, що на Чернігівщині спирт використовує за призначенням. А ціна на бензин його не цікавить.

Технологія, а їй уже понад 100 років, найпростіша. Діжки ззаду – місце для спалювання дров. Ідеєю заміни традиційних видів палива  чимось оригінальним займаються цілі інститути.

Унікальні кадри. В агрегаті подрібнені стебла кукурудзи перетворюються в газ бутанол – біологічного походження. Бутонол – паливо друго покоління.

Технологія здавалося проста. Змішуються олія і спирт додоючи катализатор. В київському інституті біопалива впевнені: В України є усі шанси стати лідером з його виробництва.

Хоча, їхні опоненти, працівники нафтогазової галузі твердять, що попитом зараз це користуватись не буде. Бензин, і той дівати нікуди.

Втім, на ціну це ніяк не впливає. Хоча, у випадку масового впровадження пального з відходів кукурудзи та соняшника – вартість поки ніхто не рахував. Цілком можливо, що ціна бензину могла б різко піти донизу.

Дивіться: Долар і бензин стрімко дорожчають: що підскочить у ціні до кінця року

До речі, кавовий напій вже зовсім скоро може стати новим видом палива. В Лондоні на вулиці міста вийшов перший автобус, що їздить на каві. Вірніш, на кавовому жомі.

На даний момент всі кавові відходи Лондона можуть стати пальним для третини всіх автобусів столиці Великобританії.  Кількість відпрацьованої кави в Лондоні майже 200 000 тис т в рік – це величезна кількість відходів. Але і наші автобуси також використовують багато енергії.

В Україні ж поки кавовий жом в енергетиці не затребуваний.

Технології сторічної давнини знову у нас в пошані. І для цього є економічні підстави. За майже 4 роки, а цю стареньку іномарку під дрова чоловік переробив у 2014-му,  він зекономив майже 3 тонни бензину.  Два кг дров – це один літр бензину. Навіть якщо купувати дрова для барбекю, і то дешевше вийде.

Дрова для авто – поки єдине реальне біопальне у нас в країні. Тобто те, що може бути доступним для всіх. Ну, а чи готові українці на зміну зовнішнього вигляду своєї машини, не останньою мірою залежатиме від вартості бензину.

До слова, Факти писали, як курс гривні впливає на бензин.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх