PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Перша платна траса в Україні – названо маршрут

Першої концесійною дорогою в Україні стане траса від Львова до Краковця.

Про це заявив в.о. глави керівника Укравтодору Славомир Новак, коментуючи прийняття Верховною Радою закону про концесійні дороги, повідомляє ЦТС.

– Сподіваюся, що вже в цьому році буде підписано перший договір про будівництво доріг на основі концесії. Першою концесійною дорогою стане дорога від Львова до українсько-польського кордону, що посприяє розширенню економічних зв’язків між Україною та країнами ЄС, – повідомив Новак.

Йдеться про дорогу Львів-Краковець, будівництво якої обговорюється вже багато років. Її протяжність складе 84,4 км.

Передбачається, що кошти інвестору будуть повернуті за рахунок збору плати за проїзд, а також плати за доступ і експлуатацію об’єктів дорожнього сервісу, придорожньої інфраструктури, розміщення реклами, логістичних центрів, сучасних ліній зв’язку вздовж дороги.

Читайте: Куди дзвонити, якщо авто застрягло в снігу на трасі

Орієнтовний термін будівництва дороги складе чотири-п’ять років. Термін концесії повинен скласти до 49 років. Концесіонер буде відповідати за будівництво, утримання, ремонт чотирьохсмугової дороги, яка буде побудована за категорією 1-А. Орієнтовна швидкість руху складе 120 км/год.

Як повідомлялося, ще одна платна дорога може з’явитися між Києвом і Білою Церквою.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка