PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Тест-драйв Infiniti QX30: будні самурая в Україні

На тест-драйв до Фактів ICTV потрапив повнопривідний кросовер Infiniti QX30.

Infiniti QX30 – перший компактний кросовер японського бренду, який дебютував в 2015 році на автосалоні в Лос-Анджелесі. Infiniti QX30 можна назвати прокачаною або позашляховою версією хетчбека Infiniti Q30.

Infiniti QX30 і Infiniti Q30 побудовані в тісній кооперації японців з німецьким брендом Mercedes-Benz на платформі MFA (Modular Front Architecture).

Кросовер Infiniti QX30 побудований на базі німецького “зведеного брата” Mercedes-Benz GLA, з яким у них, м’яко кажучи, багато спільного. Вийшов хоч вже і не чистокровний “самурай”, проте з домішками благородної крові.

В Україні Infiniti QX30 пропонується в варіації тільки з турбованим бензиновим двигуном об’ємом 2,0 л, потужністю 211 к.с. і максимальним крутним моментом 350 Нм. Двигун працює в парі з роботизованою КПП з подвійним зчепленням 7G-DCT. Infiniti QX30 поставляється до нас лише у версії з повним приводом AWD.

У базовій комплектації GT, Infiniti QX30 обійдеться приблизно в $ 38 тис.

Максимальні версії GT Premium Pack 1 і Café Teak коштують близько $ 45 тис. Відрізняються ці дві комплектації тільки кольором зовнішніх дзеркал заднього виду і виконанням салону.

На тест-драйв до Фактів ICTV потрапив Infiniti QX30 в комплектації GT Premium Pack 1.

Дизайн

У Infiniti QX30 агресивний, соковитий дизайн, який підкреслює ледь помітний позашляховий обвіс з нефарбованого пластика і матового хрому.

Доповнюють пишні форми японця розширені колісні арки і диски 18″ дюймів. Підкреслює вишуканий образ світлодіодна оптика головного освітлення і задніх ліхтарів.

Якщо говорити про загальне сприйняття Infiniti QX30, то він однозначно привертає увагу, як в потоці транспорту, так і на паркінгах торгових центрів. Виглядає дорого, на дорозі користується повагою. 🙂

Якщо згадати про німецького брата Mercedes-Benz GLA, то Infiniti QX30 кардинально відрізняється від нього в плані дизайну.

Говорити про унікальний дизайн в наші дні складно, незалежно від бренду і моделі.

Ось і QX30 за час тест-драйву іноді плутали з іншими японцями. Охоронець на паркувальному чеку, так і написав – “Мазда”. 🙂 Може значок не розгледів, а може форми і колір йому нагадали Mazda CX-5.

Салон

Почну з безключового доступу до авто, який здійснюється за допомогою системи Keyless GO. Завдяки цій системі вам достатньо мати ключ в кишені і піднести руку до датчика на дверній ручці для відмикання / замикання автомобіля. Це зручно, особливо взимку, коли пошук ключа в кишенях іноді перетворюється в цілий квест.

У Infiniti особливо не приховували спорідненість QX30 з Mercedes-Benz і залишили навіть ключ в формі всім знайомої німецької “рибки”. Японці дещо змінили його під Infiniti, але на механічній частині так і залишили зірку. 🙂

У салоні можна довго грати в гру “знайди 10 відмінностей між QX30 і GLA”.
Читайте: Тест-драйв Peugeot 3008: харизма і стиль Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Тест-драйв Citroen C3: малюк з характером
Панель приладів, управління круїз-контролем, важіль показника поворотів і двірників, кнопка пуску двигуна, регулювання сидінь, управління світлом, стоянкове гальмо, керування клімат-контролем і медіа – все це перекочувало в Infiniti QX30 з Mercedes-Benz GLA.

Якщо коротко підвести резюме про схожість, то так, в салоні QX30 власники автомобілів німецького бренду знайдуть багато знайомого, але японці уміло розбавили інтер’єр і своїми рішеннями.

Салон тестового Infiniti QX30 був виконаний зі світлої шкіри Nappa. Особисто я, взагалі не люблю світлу шкіру з однієї простої причини – не практично. Якщо за нею регулярно не доглядати, то вже через 10 тис. км сидіння набудуть брудно-синього відтінку від джинсів, як на тестовому автомобілі.

Шкірою також обшиті дверні карти, підлокітник і елементи торпедо. Стеля виконана з Alcantara чорного кольору, а в нашій комплектації Infiniti QX30 оснащений також панорамним дахом.

Всю цю красу доповнює матовий хром, м’який пластик і безумовно якісна збірка.

Не дуже вдалим рішенням, як на мене, є глянцевий пластик на центральній консолі, який збирає на собі подряпини і досить швидко затирається.

Сидіння водія комфортне та оснащене достатньою кількістю електрорегулювань, включаючи поперековий підпір і пам’ять положення на три водія. Всіма цими принадами оснащене і сидіння переднього пасажира. Регулюються передні крісла кнопками на дверних картах, в найкращих традиціях німецького родича. 🙂

Кермо зручне, комфортної товщини і не перевантажене кнопками. Справа під кермом, там, де зазвичай знаходиться важіль управління двірниками, у Infiniti QX30 пусте місце.

Вся справа в тому, що в GLA на цьому місці знаходиться важіль перемикання передач, а управління двірниками, в зв’язку з цим, знаходиться зліва під кермом на одному важелі з перемиканням поворотів.

У QX30 важіль КПП знаходиться внизу центральної консолі, а окремо виводити важіль під двірники японці не стали і залишили їх, як у німця – зліва під кермом.

Справедливості заради додам, що у спецверсії Mercedes-Benz GLA 45 AMG точно таке ж розташування селектора КПП та важіля двірників, як і у Infiniti QX30. Тому у ліні чи економії японців звинувачувати не варто.

Приладова панель читабельна і також запозичена у родича. Вона умовно розбита на два колодязя, між якими знаходиться екран бортового комп’ютера. Працювати з бортовими даними просто, дуже швидко орієнтуєшся і знаходиш потрібну інфу.

Вгорі на центральній консолі знаходиться 7-дюймовий сенсорний екран, на який виводиться навігація InTouch, картинка системи кругового огляду, мультимедіа та інші настройки.

Меню не заплутане, особливих навичок і звикання не потребує.

Крім сенсорного управління є і кнопкове, яке знаходяться під правою рукою водія біля підлокітника.

Навігаційна шайба і кнопки входу в основні пункти меню виявилися не зайвими і на ходу ними користуватися зручніше ніж сенсором.

Окремо виведене на центральну консоль та кермо кнопкове управління мультимедіа, що також зручно в русі. Є дисковод під CD диски, який все рідше зустрічається в нових автомобілях, а незабаром і зовсім піде в небуття.

У зоні доступу водія є два порти USB, які дозволяють заряджати свої гаджети або підключати носії з музикою до системи.

Картинка, яка виводиться на екран не порадувала якістю. Особливо це стосується графіки навігації і зображення з камер кругового огляду.

Чесно, хотілося б краще, але справедливості заради, відзначу саму навігацію, яка на ділі виявилася практичною і зрозумілою.

З телефонами Infiniti QX30 дружить, без проблем підключаються і синхронізуються, як iOS гаджети, так і Android. Функції Apple Car Play і Android Auto японець не підтримує, а шкода.

Не зайвим буде зазначити аудіосистему HI-FI BOSE з десятьма динаміками загальною потужністю 350 Вт. Звучить достойно, без перебільшень.

Блок управління двозонним клімат-контролем знаходиться в самому низу центральної консолі. У русі доводиться опускати очі та шукати потрібну температуру і режим. Хоча, це справа звички, напевно.

Позначення на кнопках читабельні, питань не виникало.

Біля підлокітника знаходиться два підстаканника, а також є кишені в дверних картах.

Ззаду, як можна здогадатися, місця не дуже багато. Удвох норм, а втрьох далеко їхати вже не дуже комфортно. За налаштованим під себе (1,87 м) водійським сидінням ззаду я сідаю більш-менш зручно, що очікувано. Місця над головою і для ніг досить, але особливо не розгуляєшся.

Посередині є підлокітник з розкладними підстаканниками і лючок в багажник, для лиж, як прийнято вважати. Є система ISOFIX, яка дозволяє комфортно кріпити дитячі сидіння.

На спинках передніх сидінь є кишені у вигляді сіточки, а також ніші в дверних картах.

Багажник компактний – 430 л. Пара дорожніх сумок і кілька пакетів там помістяться, але розраховувати на щось надприродне не варто.

Задній ряд сидінь складається в співвідношенні 60/40, що дозволяє перевозити деякі довгоміри і багажі нестандартних розмірів.

Запаски та докатки немає, в багажнику ремкомплект і сабвуфер Bose.

Кришка багажника без електроприводу, що в преміальному сегменті трохи незвично.

Місто

“Німецьке серце” об’ємом 2,0 л з потужністю 211 к.с. і максимальним обертовим моментом 350 Нм, а також робот з подвійним зчепленням 7G-DCT, забезпечують відмінну динаміку “японському самураю”. Для міських потреб запасу потужності вистачає більше ніж. Мотор демонструє хороший відгук на натискання педалі газу, видаючи при цьому благородний, приємний звук двигуна.

Максимальний крутний момент в Infiniti QX30 доступний в діапазоні 1200-4000 об.хв.

Двигун і КПП працюють злагоджено, хоч і відчувається специфіка роботи роботизованої коробки передач, але ніяких ривків і смикань помічено не було.

Для любителів більш агресивної та динамічної манери водіння є режим Sport і режим ручного перемикання передач за допомогою підрульових важелів. В режим паркінг КПП перемикається натисканням на окремо виведену біля селектора кнопку “P”, як і у колег з Штутгарта.

У режимі Sport двигун і КПП дають більше драйву, але мене, чесного кажучи, цілком влаштовувала динаміка звичайного режиму, який іменується Eco. Набагато приємніше насолоджуватися розважливим і комфортним Infiniti QX30 ніж гратися в стрітрейсера та “крутити” мотор на підвищених обертах.

Витрати палива в звичайному міському циклі у мене становили близько 10,5 л/100 км.

Підвіска переважно комфортна, але наші ями і лежачих поліцейських проходить з відчутною жорсткістю. Спереду в Infiniti QX30 встановлюється незалежна підвіска типу Макферсон, а позаду незалежна “багаторичажка”. На наших дорогах Infiniti QX30 поводиться зібрано, відчувається, що автомобіль збитий.

Окремо хочеться похвалити шумоізоляцію та якість збірки, які в Infiniti QX30 на високому рівні. На високій швидкості і бруківці в салоні однаково тихо і затишно.

Infiniti QX30, як і годиться компактному кросоверу, комфортно почуває себе в місті.

Розміри читабельні і пристосовані до мегаполісу. Є деякі нюанси з оглядовістю, які пов’язані з особливостями розташування передньої і центральної стійки. Під час маневрів поза них доводиться періодично визирати через відсутність повної картини того, що відбувається за бортом.

Також, як і у більшості кросоверів і хетчбеків, малоінформативним виявилося салонне дзеркало заднього виду. З огляду на це все, особисто мені, не вистачало системи контролю “мертвих зон”.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4425 мм
  • Ширина 1815 мм
  • Висота 1515 мм
  • Колісна база 2700 мм
  • Кліренс 202 мм

Для полегшення паркування є система кругового огляду AVM (Around View Monitor) з датчиками виявлення рухомих об’єктів MOD (Moving Object Detection), яка відстежує периметр навколо автомобіля і видає звуковий сигнал, коли в зоні дії є рух. Це вберігає вас від наїзду на кого-небудь або що-небудь під час паркувальних маневрів.

Кліренс становить 202 мм, чого цілком вистачає для компактного, преміального кросовера. Снігові замети, міські бордюри він долає безболісно для обвісу та на пікнік довезе вас без проблем.

Є в Infiniti QX30 і інтелектуальна система повного приводу AWD, яка в залежності від дорожнього покриття може перерозподіляти до 50% крутного моменту на задню вісь.

На бездоріжжя на ньому можна спробувати виїхати, але який з цієї краси позашляховик? Брудна робота – не царських рук справа. :)

Траса

Виїхавши на трасу на Infiniti QX30 відчуваєш повну впевненість в русі, не дивлячись на погоду і стан дороги. QX30 чіпко вгризається в асфальт і впевнено тримає дорогу, як кажуть в народі “як укопаний”. Це стосується і рульового управління, і підвіски, і приводу на всі чотири колеса.

За більш ніж 700 км по нашим трасам у мене жодного разу не виникло відчуття, що чогось не вистачає. Все збалансовано і в міру.

Запасу потужності двигуна вистачає для всіх можливих заміських маневрів і обгонів.

Що стосується відверто знищених доріг в Полтавській і Сумській областях, то Infiniti QX30 долає їх з гордо піднятою головою. Так, я сумніваюся, що розробники створювали преміальний кросовер саме для таких доріг, але все ж, він з ними справляється. Підвіска в міру жорстка, автомобіль відчувається збитим в усіх відношеннях.

Шумоізоляція на заміських швидкостях (120-140 км/год) на дуже хорошому рівні, як і сама поведінка автомобіля.

Витрати палива за містом у нас становили 8,5-9,0 л на 100 км шляху в залежності від режиму.

Середні витрати палива за майже 1 тис. км в режимі траса-місто склали 9,5 л на 100 км.

Розгін до сотні у Infiniti QX30 “по паспорту” займає 7,3 сек.

Підсумок

Яскравий японський дизайн Infiniti та спорідненість з Mercedes-Benz вилилися в цікавий коктейль під назвою QX30. Дуже сподобалася пристосованість автомобіля, як до траси, так і до міста. На ньому однаково комфортно відчуваєш себе і на міських вузьких вуличках і на швидкісній трасі. Відмінний баланс, як на мене.

Осаду цьому коктейлю додає графіка навігації і якість зображення панорамних камер.

Якість матеріалів та збірки на високому рівні, як і шумоізоляція.

Є момент з оглядовістю, до якого доведеться звикати. Також, хотілося б побачити в QX30 систему контролю мертвих зон, систему контролю смуги руху та адаптивний круїз-контроль.

Динаміки в Infiniti QX30 вистачає цілком, а витрати палива, які в цьому сегменті не особливо то й важливі, все одно порадували. Повний привід і кліренс, як вишенька на торті, дозволяють впевнено себе почувати в будь-яку погоду і на будь-якій дорозі.

Вирішувати, як завжди, Вам. 🙂

Тест-драйв Infiniti QX30: будні самурая в Україні / 31 фотографий

Олесь Куниця.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка