PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Насос, трос і запасне колесо: поради водіям, як їздити дорогами України

Кабмін хоч і частково, проте відновив справедливість.

Аномальна зима, халатність дорожників, відсутність коштів чи розкрадання? Як би там не було, але наші дороги зійшли практично зі снігом.

Перед тим як їхати трасою Миколаїв-Кропивницький, водії радять обов’язково брати з собою насос, трос, аптечку, запасне колесо, бажано два.

Найжахливіша ділянка – від Миколаєва до Возсіятського. Якісь 80 кілометрів, але долати їх доводиться близько трьох годин. По дорозі – жодної станції техобслуговування.

Для порівняння, в Івано-Франківській області під час будівництва траси зі Львова до Івано-Франківська, підрядникам поставили жорсткі умови. І вони гарантували якість дороги не на 5 років, а на 10. Відповідно й слідкують тепер за нею. Та головне, потік туристів до регіону зріс утричі після появи цього автошляху.

Автобан Миколаїв-Кривий ріг, водії його називають трасою смерті. Корди постійно лопаються, диски гнуться. Але ні фурам, ні рейсовим автобусам діватися нікуди.

Так само швидко можна рухатися і від Казанки до Нового Бугу, де торік Укравтодор відремонтував частину дороги. А от цього року цій трасі майже нічого не світить.

Дивіться: Без гумових чобіт не ступиш – де на Волині найгірші траси та скільки без ремонту

Натомість, проїхати з вітерцем і відчути себе наче в Європі можна дорогою від Олександрії до Знам’янки, ремонт якої контролював особисто прем’єр-міністр.

А от у Черкаській області дороги нагадують суцільний квест. У місті Сміла наче відбувся землетрус. Навіть народні обранці скаржаться, як їм важко добиратися на свої округи.

Щоправда цього року кабмін хоч і частково, проте відновив справедливість. Половину зароблених від акцизу коштів, а це понад 33 мільярди гривень, уряд виділив на українські дороги.

Планів в Укравтодору чимало. Цього року планують відремонтувати 3,5 тисячі кілометрів автошляхів. Рекорд за часів незалежності. Хоча, щоб привести всі головні дороги до ладу, за рік потрібно відновлювати щонайменше 10-12 тисяч. А тому латають їх часто хто як вміє.

Проаналізувавши якість наших автошляхів, шведські фахівці з будівництва доріг, назвали їх найжахливішими із тих, які вони бачили. Мовляв, матеріал, з якого зроблений асфальт, неякісний. Неправильний і сам процес його укладення. Щоправда, для нас це давно не секрет.

Нагадаємо, в аеропорту Бориспіль планують побудувати мегатермінал на місці терміналів B та D.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка