PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

На ділянці Львів – Краківець побудують платну дорогу – Омелян

На ділянці Львів-Краківець планують побудувати платну дорогу паралельно до безкоштовної.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що на ділянці Львів-Краковець планують побудувати платну дорогу, яка має розміщуватися паралельно до існуючої, передає 5 канал.

– Я би дуже хотів, щоб цей експеримент був вдалий для України. В Європі є лише 5-7% платних доріг, всі інші збудовані за державний кошт. Ми зараз готуємося до оголошення тендеру на ділянку Львів-Краківець. Можливо, включимо туди і північний обхід Львова. Це, в нашому баченні, має бути нова платна дорога паралельно до існуючої безкоштовної. Там досить високий трафік, і вона має бути самоокупна з перших років, – сказав Омелян.

Він додав, що в України є добрий механізм для інвесторів та відповідні гарантії.

Читайте: Шулявський міст ремонтують. Як об’їхати

Якщо все буде організовано без зривів, то тендер по першій дорозі оголосять цього року, а проведуть його у першій половині наступного року.

– Підписання контрактів може тривати до кінця 2019 року. Фізичне будівництво – це 2020-й. І введення в експлуатацію – це 2022 рік, – підсумував міністр.

До слова, з 1 травня на Подолі розширено пішохідну зону та вдосконалено схему руху транспорту.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка